Sabtu, 11 Jun 2011

PUSH!PUSH!PUSH!AKHIRNYA KUO JUGAK KAU BUDAK..

JAM 6.20 MINIT.
SELESAI JE AKU MENUNAIKAN SEMBAHYANG SUBUH.
TIBE2 AKU TERDENGAR...
"waaaa...waaaa...waaa..."
AKU DA CUAK..
HALA...NAPE TIME2 MCM NI AKU SORANG2 ADE SUARE BABY NANGIS.
AKU PANDANG SEKELILING.
TAK ADE...
AKU JENGUK DI LUAR PINTU..
YA ALLAH!!!!!!
...................................................................

aku mimpi rupenye.haaa~~
seyes nebes gile jantong aku..haha!
abes semayang subuh aku terlelap sekali lg.
maklomlah,matenye mengantuk setelah stay up smpai kol 6 pagi.=..=
nga sedap2 di buai mimpi bersama sam suhaizy,tibe2.

So you decided to see me out of the blue
Should I let you come over
I think you’re doing fine
That girl in your arms
Does she know where you come from

eh,mimpi ngan yuna plak?
bukan2,hp kapal korek aku masuk kol dr ibu.
n guest wat ibu say ngan keadaan aku separuh2 mamai.

"ngah!akak da selamat bersalin.baby boy!"

ya Allah,betape sukenye la haku!
sampai guling2 bermaraton atas katil.haha.
alhamdulillah,seronok sgt...
hah!klo semalam 10/6 besday mak dia,
ari ni tanggal 11/6/2011,kol 6.20 pg besday si baby boy ni pulak.
aha!patotlah aku mimpi sal baby td.
nghopenye petunjuk anak sedare aku nak kuo.^^
dan sekarang aku nga ecxited nak mati nak blek kg.
sbb aku da cop nak mandikan anak sedare baru aku.haha!

anak sedare baru aku.
lom ade name.
ermmm..bab idung ade nghpe haku x?hahahahaha!

p/s:semalam aku sakit perot cm rase nak beranak.petunjuk2 gak tu anak sedare aku nak kuo.hee~~
*jgn pecaye,aku memang nga tak betol skrg ni.-_-


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Nurul Amira berkata... BALAS

wahh ! congratss ya sis ! hehehe . sis kan bkal nurse , mst tau nk mandikan baby kan ? excited tuu , hahahaa

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Nurul Amira thanks ye dear.haha.sbb tau la yang kite beriya nak mandikan dia.teruja abes.hak3. ^__^