Selasa, 21 Jun 2011

GA LIKE N MENANG MAMA RAYYAN


klik kalau nak JOIN.:)

seperti biase.
aku menjoinkan diri ke GA.
DAN AKU INGIN MENEREJUMUSKAN DIRI ATAS SEBAB INI.:

ya!!itu dia..
saye telah di jemput khas oleh MAMA RAYYAN sendiri.
hah!!kembang2 idong da aku .
rase diri seperti VVIP tatkala blogger2 senior menjemput haku tok join GA depa.=..=
so aku ngan rase bangge menjoin GA ni.:D
dan yang membuatkan aku lagi rase nak melonjak2 kan diri aku yg katik ni adelah sebab...

HADIAH SHAWL BHAI!!!!

hahhaha.
rase keseronokan di hati maken membuak2.
oke,aku sudah ikut semua syarat2.
now nak anto link kat MAMA RAYYAN.
sebelum 2 nak tolong MAMA RAYYAN something persoalan.

"xpyh pk byk2 MAMA RAYYAN,pilih pemenang GA ni pakai kuase veto MAMA jep.xpayah pakai random.org.APEEE PONN XBOLEH!!^_^"

lastly tag 2 org kawan aku ni:

sekian,terima kasih MAMA RAYYAN!^^


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: