Jumaat, 17 Jun 2011

KENDURI HARI KE 7..

seminggu sudah berlalu..
atok meninggalkan ahli keluarga HAJI AMAT.
kami sunyi tanpa atuk.
tp kami perlu terima hakikat.
Allah lebih sayangkan dia.
baru hari ini,
baru malam td aku mula boleh panggil atuk 'arwah'.
memang tak percaya,
tp itulah hakikatnya.
dia sudah aman di dunia sane.
KAMI SAYANG ATUK .:'(
untuk menghormati pemergian beliau,
malam td kami melangsungkan kenduri yassin untuk arwah hari ke-7.
sekejap je kan dah seminggu.

semua saudara mara dtg.meriah tapi sunyi tanpa atuk.


merenungi pemergian atuk yg dh berlalU seminggu.:(


makanan yg di hidangkan mlm tadi.
NASI AMBANG.
sedap!!makanan wajib org joho.

berkurang satu ahli keluarga kami.
namun di kembalikan keceriaan dgn hadirnye si kecil ANAS.


comel la kau budak.
permata hati AHLI KELUARGA HJ AMAT.:)

juga dgn telatah si kecil PUTERI.
uma gamat dgn suare dia sahaja.
hehehhe.
hilang rase sedih kami sekeluarga dgn telatah dia sahaja.^^

pandai ea berposing.:)

nanti aku akan hupdet sal akak aku he.
xabes2 aku meng'pos' sal org baru ANAS.
tunggu2,nanti aku hupdet sal akak aku.
maklumlah org lepas pantang,mcm2 kene wat org Melayu ni.
nanti aku share ea.
TUNGGU!!!!!



TEKA NI ENPON KE CALCULATOR??
haha.comel kan!!!
macam mainan2 je.
model csl.
hanya dgn harga RM48.80. ^_^


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

4 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

siti maizatul fazlin berkata... BALAS

kamu ni..... sempat lagi ye....

CintaZulaikha berkata... BALAS

gambo di atas adalah henpon...kiki

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@siti maizatul fazlinber blog 4time job long.mesti sempat punye.haha.

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@CintaZulaikha ya tol!!!5 bintang untuk akak!!haha.