Rabu, 22 Jun 2011

HADOI!!KETAM SEPIT AKU PUNYA...

KETAM SEPIT AKU PUNYE...
JARI!!
ADOI!SKITLAH,SEPIT MENATANG LAIN XBOLEH?
NAK GAK SEPIT JARI AKU YANG SEKSI NI.
TAU LAH JARI JEMARI AKU LISA SURIHANI.<-*tibe2.


disebabkan kau da sepit jari aku,
so aku harus membalas dendam.
hahahahaha.
masak gulai la kau!!!
RASEKAN!!!!! ~_~

HASIL BALAS DENDAM AKU:KETAM MASAK CILI API!~_^

ibu masak.terrrrrbaikk!!!

haku xtau ngape,
kalau bab2 masak ni bg aku masakan ibu la yg paling bes,
walau masak ape je,
kadang2 aku cuba masak ape yang ibu masak,
tapi tetap xsama rasenye.
itulah org2 tua selalu cakap,
"air tangan ibu tiada galang gantinya."
*veh,stetement malas nak msk apabila balek uma.hahah!


tu dia!!ketam besar punyeeee..

ibu aku yang senantiasa melayan perangau ntah ape2 anaknye.
hahahha.
aku xsuroh pon ibu angkat ketam tuh,
ibu yg nak angkat,
aku layankan aje,ag suke.^^
hari ni memang makan sakan kitorg satu family.
ni semua gara2 ade 'hantu' ketam dlm uma ni.haha!
actually aku xsuke sgt ketam,
sbb susah nak makan pas uh hasilnya cetoet je kot.
so aku lebey prefer mkn makanan laut yg lain la.
like udang,sotong dll.
kerang dan seumpamanya aku xmakan sgt.haa~~
naseb bek ibu ade masak lauk lain,
so aku still boleh mengenyangkan perot yang sedia ade beso ni.haha!


sedap!!!5 bintang wpon pedassss...


ulam timun.

kat uma ni aku n ibu yg suke makan ulam timun.
memang xtinggal la.
sedap!!!^_^


disebabkan lauk ketam,
so aku mkn sikit je ari ni.haha!
sekadar untuk merasa.
memang teringin tp xde la sampai obses sgt kat encik crab ni.hehe.

nak tau sape 'hantu ketam'??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v
TADAAAAA!!!!

ni dia si kecik ni!!

ya Allah,makan ketam cam makan kacang cap jempol.
aku baru je sampai stage ke 2 nak gigit patahkan kaki ketam,
dia da sampai stage akhir da,
licin!!!
mintak second ketam dari ibu aku.hahaha1
teror tau anak sedare aku,kecik2 gigi da macam hammer.^^

dan orang dalam pantang xley makan bukan2,
sian akak aku.
sabo ea kak,t akak abes pantang balas dendam tau.
mintak abanag belikan ape je yg akak nak makan.tehee~~

makan perlu di jaga.
elakkan bentan,petua orang dolu2.:)

lauk orang dalam pantang:

1.sayur kobis masak air.


2.ikan goreng.



3.air masak.

orang bukan dlm pantang pon harus banyakkan minum air masak ye.:)

sebenonye dalam family aku,
akak aku lah champion makan ketam.
memang sampai ke titisan terakhir lah.
encik crab memang xde talian hayat nak gune lagi tok hidup.haha!
tapi kali ni akak aku jd pemerhati je tengok org makan ketam.teheee~~
cian dia.:)

sampai cni sahaja.bai,aku nak gi tengok KAMI THE MOVIE sambil makan jagung rebus.gara2 tersampuk dgn tahik lalat ZAHIRIL ADZIM kat SINI.:)

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: