Jumaat, 3 Jun 2011

akhirnya...ABES SUDA AZAB..0_0

3/6/2011..
OHHH TARIKH YG BERMAKNE.
eh..jgn salah anggap.
bukan ari aku jadi pengantin.
mahupun kenduri kesyukuran aku dpt duit nuffnang berjota2.
ape ntah lagi party sempena blog aku da seramai 179 followers.
hari ini......
hari aku bebas dari azab2..
bukan azab neraka ye..
*aku bukan golongan manusia2 yg baik sgt.sederhana,sedey.T_T
tetapi azab praktikal..
haaa~~ xsangke 3 bulan berlalu begitu je..
seronok!!
ari ni semua kawan2 blek.
tp ade gak manusia2 yg rase xbes bile kitorg da abes praktikal.
antaranye:

1.sister2 wad sbb da xde org dia nak lepaskan bebelan turbo.
2.staff nurse sbb da xde gak student2 yg bole diorg suruh2 sekaligus meringankan keje2 beliau.
3.pakcik2 tua sbb da xde pari2 nak basuhkan bontot selepas berak.
4.serta doktor2 nsem,sedey kitorg yg jelita2 ni xde. =..=

macam2 nasihat free kitorg dpt sebelum tglkan wad.
sameade dr matron,sister dan jua pesakit2 senior.
haaa~~
sampai menyentuh perasaan nasihatnye.
acap kali la ade air bertakung kat mate aku ni.
haha.:D


aku xakan lupakan la kenangan2 kat HKL ni.
sgt seronok praktikal kat cni.
even bz n penat sampai kurus2 bdn aku,
tp banyak pengalaman yg aku dpt.
CI2 pon best,semua sporting2.
dpt CI garang sekali sekala pon best gak.:)
dan satu pesanan dr pesakit yg aku xleh lupe.




hadiah untuk sister.
tanda penghargaan bg kerepek satu beg.haha.



korang d best.
*seketul dua ade yg xbes.=..=


"eka,kalau kau da keje nanti,duit tu jgn kedekut2 ngan mak ayah.kongsi dgn depa.insyaAllah hidup kau akan di berkati sampai bile2.jln ke syurga tu senang je nampak nanti."

seyes,menyentuh perasaan aku.
blek teros tepon ibu.
dan satu lagi pengalaman manis yg xleh di lupakan.

JUMPE AWAL ASHARI DLM JARAK 100CM.rase nak pengsan!


suda2,sampai di cni.
nak pegi selak2 buku.
minggu depan aku da final exam.dem!!=..=


*seronok SYAZANA ade bersame.next week spe plak ek nak dtg?? ^^.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: