Isnin, 20 Jun 2011

Lucky Followers by Meoww Cat

motif?=..=
klik pic kalau nak kene tipu ngan aku.

aku xsangke.
masih ade jugak makhluk2 tuhan yg sebegini rupa.
rupa seperti ape?
rupa seperti wajah.bukan!
rupa seperti dia.bukan!
rupa seperti kucing.ye!
kau jgn men2.
kucing pon da up to date.
aku semakin rase tercabar apabila kucing pon ade nlog.
seyes!
mari tengok ni.

klik banner kalau nak meow meow.


TERTIPU LAGI!hahaha.
aku join GA la.
so,ape kau nak mara?
lu kasi gua mati dulu baru gua diam -malek-
marilah join reramai.
ini GA dari CIK MEOWW CAT.
meoww meoww..
kucing2 aku da ekdited nak menang GA ni.
dan aku ingin bertanye sebarang dua soklan kat CIK PENGANJUR.

1.adekah ini personal blog kucig cik?
2.adekah WHISKES adalah hadiah2 yg tersenarai dlm GA ni?

haha.apekah soklan aku?
tp soklan ni bertandang semenjak aku menulis tajuk entry ni lagi.
meluap2 aku nak tau jwpn.hee~~
n aku tag kawan2 aku yg ini:


so,thanks bebanyak ye CIK MEOWW CAT.
kucing kite kem salam.^^

btw,nice blog REALITI & FANTASI.i follow u dear.:)


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: