Ahad, 19 Jun 2011

Contest SHAWL | Shawl Cantik Untuk di Menangi!!

Aku comel ke kalau pakai SHAWL??
COMEL!!KAU NAMPAK CANTIK SEPERTI YUNA.
*apakah?abaikan,bukan aku kate,mereka2 yg kate.^^


hye semua...abaikan statement di atas.
aku x ugut pon pakse mereka2 cakap.
cume mereka kate ikhlas nak mengate.
haha.
hampeh tau kawan2 aku.
xpe,janji mereka ikhlas.haa~~
nak masuk contest lagi berkaitan shwal.
sbb aku da JATUH CINTA gila kat shawl.
ibu n cik tunang aku da xdpt sangkal lagi dgn hobi baru aku ni.haha.
kali ni contest dari LITTLE MAMA.:)

sbb ape aku nak join contest ni??
SEBAB SATU:
menang dapat shawl cantik.
aku tgk je shwl ni memang napsu keinginan aku memuncak2.
sampai rase nak lompat dr tingkat 7.
naseb bek di halang oleh cik tunang.haha.
dan td kali ke 9 aku pengsan berkali2 sbb terkesima dgn kecantikan wajah aku shawl ni.heee~~

hala,cantiknye!!
*.....pengsan

aku teros berposing dgn shawl yg bukan free,*mean beli sendirik tok posing ala2 model CIK LITTLE MAMA.hahaha.

xcantik sgt,tp....boleh la...hahhaha.


SEBAB UTAMA NAK SHAWL NI:
boleh jd cantik manis pakai shawl mcm YUNA!!one more,YUNA!^__^
sbb aku da terpedaya dgn cakap2 LITTLE MAMA,

" Kalau rasa nak bergaya ala-ala Yuna ni memang patut ada Shawl 3 layer ni"

model ni pon cantik gak.suweett sprti yuna.haa~~

sape yg xnak kan.aku memang jenis cepat terpengaruh.hahah.
pedulik la,janji menatang name SHAWL memang da kasi aku jatuh cinta.hehehehe.
SO AKU KASI LAGI GAMBO TOK PENGANJUR TATaP.hik3.:D


SEKIAN.TERIMA KASIH YE LITTLE MAMA.:)

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Lulu Caldina berkata... BALAS

tahniah menang :)
sob sob.. jeles ni..ngee

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Lulu Caldina hehehhe.mekasih2.xsangke gak leh menang ni.tehee~