Jumaat, 10 Jun 2011

June For Love Give-Away

klik banner kalu mau join.

cube korang bace statement ni:

Salam~!

Ok untuk semua ye.. Ni adalah give-away yang saya nak buat sempena masuknya bulan Jun. Saya sangat suka tentang Jun, kerana saya, suami, anak semuanya lahir di bulan Jun.. Jadi sempena semua itu ditambah lagi dengan ulangtahun perkahwinan kami, jadinya saya nak berikan hadiah..

agak2 korang best tak klo join?
mestilah bes kan.bhaha!
aku memang xde keje.
wpon hakikatnye byk lagi keje yg perlu aku wat.
tapi aku msih cintakan HOBI ni.
menjerumuskan diri dlm kancah2 GA.haaa~~
semua syarat2 dah aku penuhi.
harap CIK ZASHA turut penuhi permintaan noyis.

permintaan noyis:OFKOS NAK MENANG GA NI!HAHA!

mekasih CIK ZASHA!!^^

TAG TO:

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: