Rabu, 8 Jun 2011

AKU NAMPAK DIA DALAM HUJAN.-_-

SGT PELIK.
1st impression bila aku nampak dia.aku terpikir.
"ade org nga shooting film ke kat cni"
tp satu menatang name kemera pon xde kat c2.
bile die maken dekat,aku agak terperanjat.
eh.FARID KAMIL ke?
tp nape n ape dia buat kat cni kan.
namun maken dekat n dekat ternyata......
bukan farid...
ape yg dia cuba wat ni...
aku tgu dia semaikn dekat...
dan dia adelah.............
.
.
.
.
.
.
.
.
v
STRANGERRR!!!



haha.
bangang tol la org ni.
ape ke peliknye la.
dlm ujan2 lebat dgn kete byk kiri kanan,
bole plak dia berjln dlm ujan yg lebat ngn petir n guruh berdentam dentum 2.
muke selamba je plak 2.haha.
xde keje tau,bek ko g kutip sampah tlg DBKL wat keje.=..=
xmasal2 kau jd popular la stranger.
kiri kanan kete da hon2 kau.hahahha!


kalau semalam mood aku ade 3 yg bercambur baur.
tapi hari ni mood aku tgl 2 je.

1.STUDY 4 EXAM.


2.GEMBIRA.
ala2 muke gembira selepas muke sedih.


alhamdulillah,ibu selamat pulang ke rumah dan mula ansur pulih dari operation.:)
sekarang akak aku plak da ade symptom2 nak melahirkan.haaa~~~
cepat lah keluar anak sedare aku.
mak ngah da belikn banyak baju.^^


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: