Selasa, 28 Jun 2011

AARON AZIZ DATANG SEMATA-MATA NAK JUMPE AKU??


hye semua!!!
kalau semalam HARI BERTUAH noyis,
hari ini plak HARI PENGSAN noyis.
ni baru je sedo dari pengsan yang dah ke 14 ratus kali.
ni pon rase nak pengsan lagi sekali dua.bole?hahha.
seyes rase cam nak pengsan.
xsangke sangat2 yang LELAKI INI

lokasi:kawasan parking kereta kolej aku.

sanggop dtg sini untuk jumpe noyis.
citenye bermula cenggini.....

like usual,aku and kawan2 balek dari kelas jam 12.30 tengahari.sampai je kat hostel,memang hati aku rase lain.rase macam nak senyum je sepanjang hati.rase berdebar2 pon ade.kalau bole terkeluar,lame dah jantung aku ni tercicir kat mane2.=..=

sebelum naik ke bilik,aku teringatkan barang pos laju.so melangkahkan kaki ke office bersama NIK.tibe2 bole plak ade booth ROXY,EVE,SEVENTEEN dll kan.wah!aku memang suke klo dapat brg2 free ni.haha.niat asal di tunda sebentar tok singgah di booth2.



*nik,perlukan pic pakaian di patong itu.=..=


model roxy.hehe.

gile la ROXY.
murah2 kot barang dia.
eh,murah ke?
bole la nak di bandingkan dgn harga asal,
mau elaun yg ke 243 ratus pon aku xmampu nak beli kan.haha.

tiket free MONTE CARLO.

hah!percaya tak?
aku xtau dari mane 2 promoter ni dtg.
tibe2 depa kasik kitorg tiket tonton MORTE CARLO free.
rezeki lagi.teheee~~

teroskan perjalanan n tengok photographer nga snap pic bakal2 model ROXY.

pencarian model ROXY.

promoter 2 da siap2 nak amik pic kitorg.
dengan pantas dan cekap kami menolak tawaran itu.
bhahha!
gile kau,org xpemes cam aku nak masuk pencarian model.
kalau comel macam YUYU xpe gak la kan.
xpon cantik cam FATIN LIYANA.
kompom2 la terpilih jd model ROXY.^_^

dapat amik pic kat banner pencarian model pom jadik.^_^

xlepas kan diri gak g booth SEVENTEEN.
Walaupon sebenarnye aku lebey dah dari seventeen.haha.
harga majalah murah gila babas.
hanya dengan harga RM6.00 aku dapat SEPULUH barang dari seventeen.
magik tak??^^


beli majalah ini dgn harga RM6.

mari aku wat magik.
gulam gulum gulam gulum gulam gulum..
.
.
.
.
v
CINGGGGGGGGGGG!!

kalau tadi satu majalah,sekarang jd 4 majalah..haha!


yang ni aku paling suke.
dpt item2 free yg besh2.hee~~

belilah majalah murah ni.beli satu free 3.:)


kite gile kemere kan nik!:D

tak lupa juga item free dari EVE.

selepas penat round2 selama 12 ratus kali,
so kami kembali semula ke niat asal utuk ke office.
selesai urusan teros menuju ke bilik.
hah!!dalam perjalanan balek bilik 2 lah aku tau yg AARON nk jumpe aku.
itupun setelah terjadinya satu perbualan ringkas antara AKU,ERNI,NIK DAN BALKIS.

erni:kak eka!!jap2!nak tanye.cite STANZA CINTA kat tb3 tu kol bape?10mlm ke kol 7 mlm?

aku:ermm..ermmm...kol seploh xsilap kan.

nik:eh!xla,xla..kol 7 malam la kak.

erni:eh,xla nik.bukan ke kol 7 tu cite len,yg ade fasha sandha tuh.

aku:eh,aah la.STANZA CINTA kol 10 la.
*ceh,jwb konpiden bajet betol.=..=

erni:kol 10 kan...hah!!AARON kat cafe 2 kak eka!

aku:eh,ye ke!!!!hala!!!!!<-stat nak pengsan.

balkis:aah la,g lah.dia kat sane.nga shooting STANZA CINTA.g lah,dia nak jumpe eka tadi.

aku:ye ke????nik2!!!jom!!

balkis n erni:nanti hupdet blog,jgn lupe letak name kitorg.<-apakah mereka?haha.

aku:oke2!!

dengan sepantas SUPERMAN FAIZAL TAHIR aku berlari ke cafe.
napelah aku tau lambat kan.
hala...kan dah ramai org kerumun dia.
bile nampak je AARON aku terpaku.
YA ALLAH!!!
nsemnye kau AARON!!!
ternganga mulut aku tengok AARON.hahahah.
sangat,sangat,sangat nsem!!

awak,jgnlah dekat2 dgn pempuan len.saye jeles.haha.

dari ke cafe,
aku lari ke hall.
mule2 rase agak kecewa sebab tak dpt amik pic ngan AARON.
sebab PA dia da panggil nak launch.
tapi tibe je dia kat kwsn booth dia di tahan lagi.
aku ape lagi,teros tarik tgn nik nak g pelok kuat2 amik pic ngan AARON.
nik da terpinga2 abes dgn ketampanan AARON.hhaha!

hala!!even awak berdiri bdn senget2 pon awak nampak nsem!!^_^

TAPI KAN AWAK LAGI NAMPAK NSEM KALAU AMIK PIC DGN BUDAK INI.

yeay!!dpt gak amik pic ngan AARON!!!
HEPY GILE LA AKU KAN!!
naseb baik nik ade nak pegang aku.
klo x da lame aku ciom2 mamat ni.bhahha!
NSEM WEY!!
terlupa aku sebentar dgn buah hati CIK NAZ.teheee~~

puas ati sungguh dpt amik pic ngan AARON.
walaupun sekeping je.
lame dah aku jd peminat dia.
baru ni dpt jumpe live!
memang rase nak lompat2 sambil makan makan lolipop.*tibe2. =..=

muke epy dapat amik pic dgn AARON.^_^

P/S:dialog perbualan ringkas di atas telah di edit.hang percaya,hang sengal.haha!


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

8 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Tanpa Nama berkata... BALAS

aaron aziz nk jumpe saya sebenarnyer...ngee3...

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Tanpa Nama X2!!DIA NAK JUMPE NOYIS JEP.HAHA

CintaZulaikha berkata... BALAS

oh no...aaron aziz ka ituuuuuuuuuuuuuu~~~

C i k P i p i T e m b a m berkata... BALAS

arghhhhh ! bestnyerr ! hahahahaha . jeless ni kak :P bila laa mau jmpa yeee .

Hirdayu Rahmat berkata... BALAS

baguus lah ^^ tak de yang nak jumpe Maya niii ^^

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@CintaZulaikha ye kak!!aaron aziz.xsangke dia sudi nak amik pic ngan noyis.hik3. :D

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Nurul Amira HEHHE.jgn la jeles yang oi..xpe,nanti kite tepon aaron suh dia shooting kt tempat mira lak.haha

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Maya Lisa eishh..jgn ckp g2.mesti ade punye.silap2 lagi nsem dr aaron.hehe