Isnin, 20 Jun 2011

D.U.R.I.A.N...poning dah ni!! +_+

HARI KE 4..
hari ini hari ke empat aku bercuti di rumah.
haaaa~~
kalau da cuti kempen diet aku memang xmenjadi.
tekak aku sentiase basah,xpenah kering.:D
dan kali ini balik macam2 aku mengidam.
itu ini,sane sini las2 aku dpt ape yg aku nak selama ni.
iaitu.....
DURIAN!!!!
*kat KL mahal,payah nak cari duyan.=..=
dan memulangkan diri ke kampung semate2 nak cari seguni duyan.haaa~~


oooo...00000...balek kampung!!!


kawan gado n kawan baik aku kat uma.=.'=

ssesampai je di rumah,
kami mendudukkan diri sebentar sebelum ke kampung di pontian.
setelah 1 jam sempat memanaskan bontot di rumah,
kami meneruskan perjalanan lagi untuk menjemput ENCIK DURIAN di kampung.


muke puyi monyok2 sebab kepenatan.


IBU aku manusia paling eksited nak g amik duyan.haha!

bukan setakat nenek,
cucu pon same ye.
stat dari pagi2 ari sampai ke dlm kereta,
dan susudah sampai di rumah lalu sekali lagi naik kereta ke kg,
mulut dia xpenah berhenti dr menanyakan kabar berita ENCIK D.
penat aku menerangkan keadaan sebenar.hahahhaa!


muke ala2 xbersalah.=.=


inilah dia!!!!
BUAH YG WAT AKU XLEH BERENTI KALO DA MENGADAP.
MEMANG SUPERB!
SUPERB JUGAK KALAU AKU DA DEMAM.-_-
*sebenarnye berguni duyan ni,tp aku xsanggop da maik pic sbb kepale otak aku da pening2 kucing dgn bau perfume cap DURIAN'S.

org pertame yg memasukkan biji2 duyan dlm mulut.
penggemar setia tau.
haku xtau antibodi ape ntah dlm badan dak kecik ni.haa~~

g2 lah gamaknye rupe family aku.
actually byk lagi gambo2 aku nak upload.
tp di sebabkan kesengalan aku,aku da terdelete!
dem la kau noyis.=..'=
dan bukan setakat kami melantak buah durian begitu sahaja,
malah IBU dgn rajinnya telah menjamu anak2 nya dengan bubur durian pula.
ye IBU SAYA PALING TERHEBAKK!!
sbb sgt rajin melayan kerenah anak2 yg jenis tekak beso.haha!


hah,nghope ini la bubur durian ibuku.

SODAP2!!
sgt sodap.
mane nak dapat,
xdpat jet klo nak g2 je.
ko kene cari buah duyan baru leh wat bubur.
lagi sedap kalau emak korang sendirik yang wat.^__^
dan pade hari semalam aku manikmati satu lagi sajian.
yg berasaskan durian jugak.
tapi aku rase da lame xmakan bende alah ni.
sebba aku pk dah xwujud lagi.
rupe2nye ade lagi.
jajan2 tatkala zaman2 biyen dulu.heee~~

KEROPOK DURIAN!!!kau hado??


zaman aku kecik2 dulu,
wajib gile beli jajan ni balek sekolah.
2lah sebabnye aku minat sgt kat durian.haha!
*dulu jajan ni sedap sekarang da kurengg...=_=

itulah sahaj yg ingin aku kongsikan.
stop cni sahaja.
mau sambung tengok hindustan..
Dulhan Hum Le Jayenge.^^


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Nurul Amira berkata... BALAS

HAHAHA , doyannn busukkk ! wekkk xsukee !mesti mulut berbau tahap dewa , hakhak . gemuk ler makan bykk . :P

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Nurul Amira tolll!!!letak dalam kete 6 taon baru ilang bau.hahah.tp sodap lorh!!rugi xmam.kat negare lain xde.hahah