Isnin, 27 Jun 2011

HARI INI HARI BERTUAH..TERIMA KASIH!^_^

ASSALAMMUALAIKUM semua...
ari ni sgt2 hepy.
rase macam hari ini hari bertuah aku.
haaa...mau catit dalam diary la:27hb jun 2011.
*amboi,yang ado aku diary.haha!
pagi tadi aku di kejutkan dgn satu kejutan.
tibe2 nik mengeluarkan something cutest domokun dr dlm beg.
seyes!sgt comel.
lame aku belek2 rase cam nak geget jep.^^

hmm..comelnye.kalau dpt ni kan best.:)

aku:nik,ni akak kamu buat kan.semalam ade tengok gak entry sal ni.

nik:aah.ni dia wat khas tok 5 follower bertuah dia.

aku:oo ye ke?hala,besnye diorang.kalau la kite.......

nik:akak!!2 akak punye la.akak kan follower dia.

aku:eh!!ye ke!!hahahhaha.ala,sukenye!!!

nik:akak ni...senget tau.bhaha!

yeay!!!hepy2!!
xsangke follower yg bertuah 2 aku nghopenye.haha!
2 la padahnye kalau bace sesuatu 2 xpenah abes.tehee~~

comel kan!!^_^

bile dpt tau je cutest domokun aku yg punye,
aku teros la amik gambo.haha.
yelakan,hak milik aku kan.
teruja xterkate.
sgt la baik CIK WA ni.
menghargai followers2 dia.
kalau rase nak dapat cutest things ni,
CEPAT TERJAH BLOG CIK WA!!
5 FOLLOWERS PERTAMA AKAN TERPILIH.

cepat klik sebelum terlambat!!^_^
*kak,maap ye curik satu pic.hehhe.



2 dia.muke dak teruja dapat hadiah dari bloggers.hehe.


xnyempat2,teros gantong dgn kapal korek aku.
amboi,manis sungguh nghope kapal aku.heheh.
dulu ade cik domo senior,sekarang dapat junior cik domo pulak.:)

TERIMA KASIH BANYAK2 YE CIK WA!!^^

itu cerita kejutan sebelah pagi.
ini plak cerita kejutan sebelah tengahari.
ni semua keje kejutan yang di buat oleh NIK,WAWA,MUN N KAK FIZA.
hahhahahha.
xsangke da beso2 panjang ni pon leh dapat hadiah lagi.
sempena belated besday 13hb mac lepas.


eh,kau comel gile!!

ya Allah!!!!
COMEL,COMEL,COMEL,COMEL.
hahhahhahah.
suke dowh!!!
dah lame da aku jeling2 plushie ni.
xsangke lak dapat special dari diorang.
haaaaa...seyes nak pengsan.hehhehe.
aku da bagi nama dia MOMO.<3 it!!hee~~

"TERIMA KASIH KORANG!SAYANG KORANG SANGAT2!!!THANKS TAU DARLING2!LOVE UOLSS MUCH MUCH DEM LORH!^_^"

samapi cni dulu.
nak pegi baring2 dgn MOMO haku.
haaa~~ bestnye ari ni..^_____^ <-senyum saje sepanjang ari ni.


p/s:kalo dulu 2 calet,sekarang da 3 calet.
lagi setahun,boleh meneruskan idup di MAHSA.:)


.NOKTAH.

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: