Jumaat, 3 Jun 2011

Mid-Year Giveaway by Nisa Menaip

ini ape?
GIVEAWAY ke?
bole ke kalau noyis mau join?
*pure2 innocent.=.=
amboi,cantiknye gadis yg posing kt tepi 2.hik3.
suke menaip ye?
eh,noyis pon suke menaip.
xkire la menaip ape2 pon.
menaip mesej,menaip keyboard,menaip wang ringgit.=.=
haaa~~
oke2,jari dengan pantas menekan2 huruf.
sbb perot da menggelodak2.
rase macam nak g melabur.
hari ni je da 4 kali aku nak terkucil.


klik banner klo mau join.

kali ini GA dari si cantik manis CIK NISA.
cantik kan die!!!
*suke la aku tgk muke2 org yg cantik2 n comel2 ni.^^
GA ni best wa ckp same lu!
ramai gile penaja.

"semakin banyak penaja,semakin benyak hadiah yg di berikan."
hipotesis aku terhadap GA ni.bhaha!



punye la gempak GA ni.
bukan setakat IKAN JERUNG jadi penaja.
BATMAN pon volunteer diri nak jd penaja.
mesti hadiahnye sepasang baju batman kan.
ataupon seketul gigi jerung tajam2.
hahahaha.
oke,suda2.aku tag semua yg bace entry nih!
BUT SPECIAL TAG TOK MINAH2 AKU NI.:)


selamat tinggal semua.
nak ikot?
nak g melabor.haaa~~

korang cube klik SINI.
halamak!!awesome dohh hadiah2 nye!!
harap2 bole dpt..
lagi2 klo dpt yg ni.
memang aku xtido 7 ari 7 malam.
mengadap bende alah ni je..

x1 Special and Exclusive Sketch (comes with frame) by Sandra Azwan

HADIAH SKETCH YE BUKAN LELAKI NCEM BERBAJU ITAM TERSEBUT.HAHA!
mau kan nye!!!
gagagagaga~~


thanks a lot CIK LISA YG CANTIK!^__^

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Nisa Kay berkata... BALAS

sudah check penyertaan.
Thanks for joining.
Good luck :)

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Nisa Kayoke,same2.:)