Ahad, 12 Jun 2011

Contest of fasham Blog

FASHAM KE?
la..ingat FASHA SANDHA td.
slh tengok nghopenye.hahaha.
ini kali 1st time la kan aku join GA/CONTEST yg ckp omputih lebey.
haaa~~ kan ke bgsnye 2.
haku ni dah la bongok omputih dr dulu.
so,aku join contest ni tok meng'improvekan' english education haku.
itulah penting nye english education.=..=
so,kali ni nta kali ke bape ratos belas kali aku d tag oleh kakak blog aku sorang ni..
iaitu....CAHAYA MAMA!!
rajin la kau kak nak tag noyis.
ke perli noyis sbb noyis selalu join bende2 gni.bhahha!
btw,thanks akak mans CAHAYA MAMA.^^


dgn ini saya mempersembahkan.........


For the second time from fasham blog diwujudkan

Fasham presented

the second contest

to spice up the spirit of competition for


contest in the blog world

** so i want to do my second contest...


klik banner klo nak join.

contest ni so so so n so simple.
engkau xpyh tepek kat sidebar banner ni.
kau jus copy je lah tulisan merah 2 n banner.
siap!
pas2 kau tag 2 org kawan.

kak su.
kak yana.

dah siap tag mcm beselah.
komen kat entry contest uh.
mudah bukan!
sblm 2 kompom2 la kau kene follow blog CIK PENGANJUR kan!
so jom ramai2.
lagi ramai lagi meriah.
btw,thanks ye CIK FASHAM!!.^^




sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: