Selasa, 7 Jun 2011

7th Anniversary GA!!!!!

salam bloggers...
ohhh realy2 rase terharu.
nape kau tanye noks?
da 2 kali berturut2 kakak CAHAYA MAMA ni tag noyis.
tp xjoin2 lagi pon.
haha.
now curik mase ckt tok join GA NI.
sbb rese terharu sgt sampai air mate turun tanpa henti.haa~~
thanks kak CAHAYA MAMA.^^

KLIK BANNER UNTUK JOIN.

kali ni GA dari PUAN AJUMOHIT.
terase jugak kebahagiaan diorang .
hehe.
sbbnye GA ni sempena anniversary yg ke 7.
eh,bkn senang tau nak layar bahtera sampai tujuh tahun,
wpon aku lom ade pengalam tp dpt rase tempias2 bahagis tu.
*ape kene mengena ngan aku?=.=
ah,dulik2.haha.
ape2 pon congrate ke PUAN AJUMOHIT.
n now,nak wish manje2 ckt sempena anniversary akak.hehe.

"HAPPY ANNIVERSARY KE 7 PUAN AJUMOHIT.
semoga akak sekeluarga sentiasa bahagia di samping keberkatan Nya.layari lah bahtera akak ni dgn penuh kesabaran dan kekuatan.sesungguhnya hanya hamba yg tekun dan soleh dapat membentuk satu keluarga yg harmoni.:)"

alhamdulillah..
siap jugak text yg aku reka ni.
dgn tulang 4 kerat aku xtido 7 ari 7 malam nak wat ucapan terrrbaikk ni.
hahaha.
oke done semuanye!!
aku tag.



thanks PUAN AJUMOHIT!!.^^


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

QUEENPINK berkata... BALAS

salam

jom join ga saya
http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/04/queenpink-lucky-follower.html

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@QUEENPINK isyaAllah kak.thanks ajak noyis.:D