Jumaat, 10 Jun 2011

HARI JADI SEORANG IBU BUNTING..

selamat malam semua!!
bersama saya pengacara anda ESKENEN UN!!
APE... PON XBOLE!
*aku kene sampuk antu Maharaja Lawak.=..=
bgn TIDO pagi2 lagi dgn taik mate berselapot bagai aku da bukan ML.
berbalik kepada tajuk di atas,
hari ini....
10 jun!
besday ibu bunting!!



"SELAMAT HARI LAHIR KAKAK KU!!
NORIS EMY AZURA.."
wooo..akak da tua woo..dah 26th.semoga akak jd akak n ibu yg terbaik.semoga akak juga di murahkan rezeki n berbahagia hidup dunia dan akhirat.moga Allah senantiase murahkan rezeki.
LOVE U DEM DEM MUCH! <3 <3


hah!dat it d ibu bunting!hee..
my lovely sis!!

wit her cutest son.

memang setiap bulan aku kopak.'
manenye xkopak,setiap bulan family aku ade besday.
hadiah meti ade punye!haha.
now my sisi kat hospital pontian nga menunggu kelahiran org baru.
cepat lah baby,
mak ngah senantiase menunggu ni.
semoga akak selamat melahirkan dgn jayanya.
kalau baby keluar ari ni,
dat mean besday baby n akak aku same...haaa!!
seyes teruja!!.^^

inilah aksi2 terlampau aku wif my sister.
layan!!



aku xphm nape mate aku nghope gitu.=..=


*sambung lagi maharaja lawak wpon da tgk berkali2.ketawe mcm nak putus urat kentot.

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: