Ahad, 5 Jun 2011

1st GiveAway by Wan Myzura Collections

senarai2 barang hantaran saye.

1.SET PERFUME MILLON
2.JAM TANGAN GUESS
3.SHAWL.
4.KAIN PASANG 4 METER.
5.PERFUME CK ONE UNISEX
6.PERFUME DKNY.
7.TUDUNG LYCRA SULAM.
8.TUDUNG SITI.

oke.suda settle.semua sekali lapan dulang.so,sape2 yg rase nak kawen ngan saye,sila sediakan brg2 ni sebagai hantaran.kurang satu i reject u.=..=

aku merepek lagi kah??
biase la waktu2 mcm ni aku memang selalu kene sawan babi
hahaha.
gila kau aku nak senaraikan brg hantaran.
perfume je sampai 3 jenis.
celah mane aku nak sembur.=.'=
2 semua list2 hadiah la.
eh,bukan aku nak bg kat pengikut2 aku.
tp hadiah yg bakal org bg kat aku.
korang nak?
xdapat bhai,korang kene JOIN ni dulu kalo nak brg2 ni.
.
.
.
.
.
.
.
v

TARRAAAAA!!!!!!!!!!


TEKAN BANNER KALAU NAK JOIN.

hah!ni la dia GA nye.
sponsor khas dari CIK MYZURA.
gile bes la hadiah2 nye!!
eh.mintak2 la aku dapatkan.
bayangkan kalo aku dpt,
kompom2 setaun bdn aku wangi 14 ratos kali ganda dari pontianak harum sundal malam suhaimi baba
perfume mahal dowh!
sape yg xnak kan.
eh,kalau dapat tudung Siti pon jadi da.
memang aku sentiase pakai wpon nak g sapu sampah kat luar rumah.
hahaha.
jom la cube nasib.
mane tau jadi bertuah kan!^^.

AKU TAG KAWAN2 BERTUAH YG NI.<3 <3

oke done semuanye!
mintak2 noyis bertuah.
sbb da terbau2 kewangian perfume DKNY.haaa~~
thanks CIK MYZURA!^^.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: