Rabu, 13 Julai 2011

GENG BANDANGAN..HAHA!

hai semua..
sekarang aku da sem 5 dlm dip in nursing.
so aku da jadi seniorita!hahahaha.<-ketawa jahat.
korang jangan macam2 dengan aku,
sekali engko cari pasal ngan aku,aku BANDAGE mulut kau.
eh,ape kene mengena??
sebab sekarang aku sedang belajo matapelajaran sampul mumia aka BANDAGE.

AMARAN KERAS:JGN INGAT BANDAGE BENDA YG MUDAH.

mari belajo sebentar tentang BANDAGE.
bandage ade 2 jenis.

1.ROLLER
2.TRIANGLE

ROLLER terbahagi kepada 4 iaitu circular,spiral,figure of 8.
TRIANGLE satu sahaja iaitu arm sling.

cara2 mem'bandage':

len ari aku terangkan,sebab aku tahu korang xberminat nak tau.haha.
akibat dari belajar BANDAGING la aku telah terjumpa satu kumpulan ini.
tidak asing lagi di tanah air kita,
memang kalau kau petik je name diORANG kompom gagster 1 KL kenal.
lagi2 Malek n Abang Long Fadhil.:D


.
.
.
.
.
.
.

GENG BANDANGAN!!

gila dioarang ganas nak mampos,
kalah Jai n Shark.=..=

tangan berapi woooo!!
sekali kau kene ketis ngan dia,berterabur segala tulang temulang kau.
makan diorang bukan satu pinggan,tapi satu LORI.


muka gangster abes dowh!
aku xleh bla ngan diorang.
lagi2 yg ke dua dari kiri.=.'=


seyes ganas nak mati.
berbual xde cakap saye,aku,kau,kite,ana atau hamba.
memang lu gua lu gua la kan.
gurau2 xde yg lembut punya,semua gurau ganas naik lebam2 bdn kau kene hentak.
ape tah lagi care percakapan,kalau kau xtahan memang da menagis bertong2 sbb kecik ati.
tapi aku xpaham satu ngan diorang ni,

BILE NAMPAK LAKI NSEM MACAM AARON AZIZ TEROS CAIR MELELEY MACAM CHEESE MASUK DLM AVON.HAHHAHA!

I LEP U AARON AZIZ!!
*tibe2.=..=

P/S:nga edit laju2 di PPUM menemani roomate sakit lutut yg kuat.

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: