Ahad, 10 Julai 2011

PENAT AKU LAWAN ZOMBIE.=..=

selamat pagi semua zombie zombie kawan2,
badan penat,mate d lebam mcm panda.
bukan sebab menangis,
apetah lagi berperang mulut dgn CIK NAZ sayang..
tapi ini semua kerana roomate saye,NAJWA.
sebab dia lah saye terpakse melawan zombie berekor2.

KERANA PLANTS VS ZOMBIE.

aku terpakse menadah mate depan laptop,
sampai ke pukul 3 pagi.
semate2 nak lawan dengan zombie serta kuncu2nye.haha!

siang hari zombie ni memang xreti tido kan.
aku baru nak g shoping,da dtg depan uma.=.'=


abes semua kolam renang aku kau masuk kan!-_-


hah!jangan xcaye geng zombie pegi disco pon ade.haha!


xcukup dekat darat,kolam renang,atas atap pon ado!
hampeh la kau zombie!!

dan akhirnye setelah berhempas pulas aku berjaya juga mengakhiri game ni.
dengan banggenye aku berjaye mengalahkan KETUA ZOMBIE.HAHAHAHA.<-ketawe jahat.
sekarang hidup lebey aman dan sentosa.
xpayah bengkak2 mate lagi di malam hari.tehee~~
sekarang nak main ZENCT GARDEN plak.
aku bagi 5 bintang tok game PLANTS VS ZOMBIE.
best dohh!xcaye leh g download.^^

.noktah.

P/S:takotnye kalau zombie betol2 ade.


ehh...comelnye awak!!!


i like u moreee.comel dgn mulut bulat2.^^


mau kan ini?copy saje pic ini.one customer one reedem only.
photostate pon bole.:)


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

hawa berkata... BALAS

sis. best gila game ni !! plants tu sume kiut gilerr.. haha

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@hawa

aah lan!!memang cute abes,cume zombie je yg xkiut.haha