Khamis, 7 Julai 2011

BERKELAH DENGAN CIK PIZZA DI ICT.^^

HYE SEMUA..
ASSALAMMUALAIKUM...
hamboi,sampai ke hari ni kenyang.
ni semua pasal aku da mencekik 3 piza sekaligus time berkelah semalam.
semua org berkelah waktu siang,tp tak org2 pelik cam kami.haha!
berkelah di waktu malam yg bukan di tepi pantai,
mahupun di air terjun.
hanya mampu pergi ke I-CITY i city mahsa.
eh,peduli ape aku,
kalau xde orang yg buat berkelah kat cni,
so aku nak wat bersama sayang sayang aku.kau ado???


di cni lah yg aku maksudkan i city mahsa.^^

aku suke panggil taman mahsa ni as I CITY.
sbb sejak menjak kolej aku da glemer ni,
banyak retis dtg sini wat photoshoot n shooting,
dan antara lokasi peberet fan2s mahsa,<-perasan.=.'=
kat port cni lah,I CITY MAHSA.
so semalam untuk mengelaim kupon pizza yg seadenye menjadi milik aku sejak ari senin,
aku ingin menjadikan nya realiti,iaitu VIVA PIZZA!

chicken viva.beef viva.seafood viva.

aku xtau la ngapenye pizza ni berbaik hati sangat,
mungkin semenjak da menjadi semakin kaya ni,
suke sangat la wat sale2 ni.<-eh,piza pon sebut sale ke?=..=
ari 2 bulan jun pon aku da melantak,
ni tok bulan julai lak.
mekasih ye pizza!!
bulan depan wat promotion lagi ye!!tehee~~

ooooo seyes kau sedap la cik pizza!!
servis terrbaik,delivery pada mase yg sharp!^_^


kesukaan melanda bile pizza da sampai.haha!


si rabun yg terus cerah mate dapat makan pizza.haha.


model sos.-_-


2 dia!!licin kitorang makan!
dari 18 slices tinggal baki 6 slices sahaja ye.haa~~


baki2 pizza yg kitorang xley nak bla lagi.bhaha!

selesai menempel segala lemak-lemak di badan,
kami berempat meneruskan misi pada malam itu.
tidak gentar dengan segala cabaran,
tidak peduli ape orang sekeliling nak kata,
majlis di teruskan dengan SESI.....PHOTOSHUT!!hahaha.


model tiang.


mereka berdua sampai tak larat nak bangun ye.=.=


dgn paksaan akhirnya mereka berjaya di bangunkan.hahah!


kami obses bergambar.^^


kaki aku dah terpeleot ke belakang.sakit dowh!haha!


hala..comel jugak kami nih!^_~


peace yooo!!!


eh,jgn pelik.aku pon tak tau cam ne badan aku leh melentok nghope gitu.haha!


;)

selesai sesi bergambar,
setelah badab berbeluh2 bagai,
kami menamatkan majlis dgn membungkuskan baki2 pizza.
seyes!xlarat da nak ngabiskannya.
kenyang plus heppy sebab WAWA,MUN N NIK memang fun gile berphotoshut ngan korang!!!
LURVE U BEBEH!^_^

thank RAFFY sebab tolong kitorg abeskan pizza.haha.

sampai di cni dulu.
nanti bulan depan hupdet lagi.
dengan cerita PIZZA VIVA AUGUST.
teheee~~

bile name aku dah ubah dari NORIS ke NORLISH??=.'=

p/s:byk lagi gambar2 berrambu ramba ngan sayang2 aku nih tp xlarat nak upload.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

CintaZulaikha berkata... BALAS

nak pizza juga...hee~~

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@CintaZulaikha bole2,tunggu promosi bulan depan kang,kite blanje akak bayo.haha!