Khamis, 14 Julai 2011

SECARA RASMINYA AKU DUTA LIPTON.

senyum lah,senyum lah hai cik mek molek...
ohoiiiiiiiii....
kalau mata bertentangan mata.

haishh..sape plak la tepon di waktu pagi rembau ni.agak2 la pon,baru nak suap nasi lemak bersama sardin yg gemok ni.=..=

aku:aloooo..

staff lipton:elo,ni CIK NORIS EKA RAUDZAH yg cantik 2 ke?saya dari LIPTON ni.

aku:eh,aku ea 2?aah2,yela 2.nape?

staff lipton:cik noris telah terpilih menjadi duta kami.boleh jumpe kami di bawah?

aku:ala...bz la..oke la,oke la.give me 5 minute ya.


beginilah kehidupan seorang retiss.
bukan nak belagak mahupun sombong.
tp dah selalu gak aku jdi duta barangan2 tempatan ni.
well....hehehehe.
dan kali ini aku do nobatkan sebagai DUTA LIPTON.

kalau dah jadi duta kompom2 kene taja.


kadang2 terasa gak macam nak tolak klo ade invited cam ni,
sebab dah bercanggah ngan schedule kelas
tapi rase macam xsedap ati lak kan.
terpakse tangguh kelas sebentar untuk memenuhi permintaan peminat.
so hari ni LIPTON menjemput aku untuk merasmikan launching LIPTON MILK TEA.


tu dia yellow lori LIPTON.

di sebabkan nak sambut kedatangan aku,
LIPTON sanggup datang dengan lori tok bawak staff2 mereka.
untuk tidak membuang masa,mari saksikan photoshoot aku di event ini.



ye,jadi duta just pakai uniform mahsa.

ni ke event yg aku pegi tuh?
oooooo...bukan aku la DUTA!!
tadi tuh aku berangan je rupenye!!hahha!
sementara tunggu pakcik ni siapkan air HOT MILK TEA,
aku bole plak terbayang2 bende yg merepek.haha!

rupe2nye LIPTON ade wat free air untuk customer2 LIPTON tercinta.
masuk hari ni dah hari ke dua tp aku baru tahU.
haa..betape kataknye aku yg di bawah tempurung.=..=
so selepas mendapat tahu dr kawan aku SA DONUT,
dengan kaki yg pendek tp langkah yg laju,
aku berjalan pantas untuk mendapatkan air free.
*saya memang suke item2 free.^^

sementara tunggu air siap berposing sebentar.haa~~

sa:ye!ye!nak amik gambo.

aku:nanti nak hupdet blog la sal LIPTON ni.

sa:ye ke kak eka?yeay!!nak masuk dlm blog kak eka!nak massuukkk!!

aku:lek2,gua tau blog gua pemes..-_-


creadit to KAK ADA sebab mensponsor kemera C6 00.:)

aku dah pakse2 kak ade sampai heret dia dr tingkat 7 ke ground floor tok g LIPTON ni.haha.semata2 nak g amik pic.maklumlah kemera hp kapal korek aku kurang bermutu tinggi.T_T


bersama MODEL ROXY.klik SINI untuk undi beliau.

eh,air 3 cawan,tp orang 2 ketul jep.
jgn pelik,kalau da name item free kitorang memang suke amik extra.hee..^_~
dan kami jugak tak rase rugi.
sebab rase MILK TEA LIPTON ni sangat sedap.
perasaan RUGI sekali lagi tidak berjaya mencengkam di dada kami apabila DUTA sebenar LIPTON datang tadi.
sempat gak kitorang berbual2 mesra dengan dia n bersalam salaman.
seyes,comel dowh DUTA LIPTON rupenye.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v




DUTA LIPTON PALING TAK KOMERSIAL!!

aku memang kuat berangan.=.'=


P/S:mintak2 esok ade lagi LORI LIPTON ni,bole breakfast dgn HOT MILK TEA.:)

*segala dialog telah di edit.hang percaya hang mereng.haha!

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Izzati Liyana Sabri berkata... BALAS

haha. takpelah kan sekali-sekala nak berangan. apa salahnya. mahsa college punye student ke? well, ada kawan sorg kat situ. :)

jom singgah sini pula: Antara nafsu dan cinta

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@.izzati liyana. hehe.noyis emmang kuat berabgan.ooo ye ke?meh la jenguk2 kawan kt mahsa.tehee~