Isnin, 4 Julai 2011

SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!


aku:abg,nanti nak honeymoon kat mana?
laki aku:men2 je bole.dalam uma pon honeymoon gak.haha
aku:xnak2.nak g bandung bole?teheee~~
laki aku:eish..xnak la.xbes la.jom g korea.
aku:abg bio bona????nak!!!!!^_^
...............................................................................

cite2 aku satu hari nanti.
sekarang xpayah nak berangan.
jadi tadi g berjalan2 kat blog orang lain.
teserempak pulek dengan CIK FARHAN.
dia kate,"saya mampu realisasikan cite2 awak."
OMG!!terkejut boboi!
suke tidak kepalang aku dgn tawaran itu.
tapi semua mesti dgn syarat.
tanpa melengahkan mase aku kene follow syarat2 CIK FARHAN itu.



Photobucket
klik banner kalau nak join.

KENE JOIN GA CIK FARHAN bersama KAKAKNYE LA!!!
hahhahaha.
gile kau dia nak sponsor aku g bandung or korea.
ingat aku ni retis.hik3. :p
hala...xdapat g sane,
dapat merase barang2 dari sane pon jadik la.
sekurang2 nye xdelah aku ni kempunan sgt kan.^^
kalau nak jadi jakun cam aku jom join GA ni kat SINI.
aku nak tag....


harap2 aku lucky la,amin~~

thanks ye CIK FARHAN & HER BELOVED KAKAK!!^_^



*XPERLU KATA APA-APA,SENYUM SAJA.^^

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: