Jumaat, 1 Julai 2011

GIVE AWAY BUTTON CWL.

BUNGA-BUNGA CINTA.


KUPU-KUPU RINDU.


SECANTIK ROSES.

hye semua!!
CANTIK TAK BUTTON NI?CANTIK KAN!!COMEL.
nak beli handmade button ni?
boleh2,sila PM noyis ye.

*hang percaya hang bengap.:D
......................................................................

jangan cepat percaya dgn omongan kosong aku.
ginilah jadinya kalau banyak tengok MAHARAJALAWAK.^^
acttually button2 kat ats uh bukan aku yang wat la.
gila kau!!
tangan aku ni kretip pulak kan nak wat bende2 cumel gitu.hehe.
sebenarnye tangan yang comel lah yg telah create bende2 cumel ni.
nak tau sape empunya button2 di atas?
scrool ke bawah...
.
.
.
.
.
.
.


inilah dia CIK WANIE LOVELA!!
comel kan dia.tehee~~
suke tengok gaye2 dia pakai shawl.
nampak cantik,xmcm aku pakai shawl,serabot ayam.=..=
di sebabkan aku terpana dgn kecomelan button2 buatan tgn manusia yg comel ni,
lalu dengan selambanye aku menjoinkan diri ke dalam GA CWL.
syarat2 yang sannggggggggaaatttt mudah!
kalau xcaye tekan SINI.
join n insyaAllah kalau rezeki ade dapat button2 comel ni free.
mudah bukan??^_^

sekian terima kasih ya CWL!!^^


mari support barangan buatan Malaysia.*tibe2.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: