Ahad, 10 Julai 2011

INSOMNIA SEBAB LELAKI INI.

sumpah benar benar.
aku rindukan dia.
siang hari berjga,malam kelip kelip mata.
satu satunya.
ruang di hati aku sudah di duduki.


bukan lelaki ini.

tetapi dia.
lelaki yang bakal membawa ku melayari.
lelaki yang bakal mengambil aku sebagai rusuk kirinya.



kali pertama rase seperti ini.
jantung degup pantas dari kipas berpusing.
rase rindu bagaikan nak terbang di udara.
kadang air mata perlu utk menjatuhkan rindu.
mungkin benar kata si pujangga.

"kuasa cinta."

I want all of you, forever, everyday. You and me everyday. - my paperheart
NAJWA NAJJIB,2011.

p/s:hey syg,rindukan kamu much much dem.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

najwanajjib berkata... BALAS

oi.haha.aku baru perasan my paper heart disitu.kalau tak nak rindu kawin cepat.hehe

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@najwanajjib hahha.aku suke amik kata2 motivasi ka.best wa.good hand writer la kau.^^

*sabo,xlame ag kawen.haha!