Selasa, 12 Julai 2011

MAKAN NI FOR LUNCH BAWAK SAMPAI KE DINNER.

selamat malam warga Malaysia...
ape buat sekarang?
tido?nonton?berguling2?berblog?
nak tau saya buat ape?
sedang menidurkan perot boncitku akibat bege 4 ketul.
ulangan EMPAT KETUL.
kalau bulan lepas aku redeem VIVA PIZZA kat SINI.
kali ni ade juga redeem kupon yg melambai2 aku dr jauh dtg kepadenye,
semua gara gara MR M.^^

redeem kupon 4 doublecheese burger.11 july-13 july 2011.


baikkan mcD.
setiap bulan ade je redeem kupon.
pandai tarik pelanggan kan.
sampai beratur panjang terkeluar dr mcD customer kau.:)


macam mane leh jadi 4 ketul?
one redeem per person only,
eh aku kan ade skandal dengan tokey mcD.:P
ala,kau tong2 la ngan roomate kau ke,jiran kau ke,musuh kau ke,cleaner college kau ke,
then sorang2 g redeem kupon tuh,
maka akan terjadi jamak la bege2 tersebut,


xsampai setengah jam aku n roomate aku leh licinkan.
tapi xde cola n fries.
namun bukan penghalang aku tidak redeem kupon2 yg aku da photostate berbelas2 keping ni.haa~
esok 13 july,so ade lagi satu hari nak makan bege puas2.^^


p/s:mane pic manusia yg makan bege?
JANGAN TANYA,KEENAKAN DOUBLECHEESE BURGER MENGATASI SEGALANYA.




sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: