Selasa, 19 Julai 2011

MAJLIS RESEPSI ARTIS GLAMOUR PART 2

seperti yang dijanjikan.
part 2 MAJLIS RESEPSI ARTIS GLAMOUR menyusul.
masih ingat babak akhir PART 1?
klik SINI.

MAJLIS:RESEPSI AARON ANAS.
TEMPAT:HOTEL TAMAN BUNGA TERATAI.
TARIKH/MASA:16hb JULAI 2011,lepas zohor.
TEMA:WARNA WARNI KEHIDUPAN.


NENEK PENGANTIN:"sila masuk semua,jgn malu2 ye.sila2 buat cam uma korang la.lantak.haa~~"





AKU:"psstt..lom stat lagi tuh bacaan yassin,jom r snap2 dulu."
NENEK SEDARA PENGANTIN:"eh kau ni kan.xabes2 nak bergambo.tau la aku ni cantik.gagagaga."
AKU:"???????"



PENGANTIN:"hala..asal aku nak tido je korang bising,asal korang bising je aku nak tido.ape pon tak boleh!"


SEPANJANG BACAAN YASSIN SEMUA DI KEHENDAKI DLM MODE SILENT.

..................................


............................................



erm...no komen..=..=


PENGANTIN:(dalam hati) "sedapnye tido di buai dengan bacaan yassin yg merdu.haaa~~"


AKU:"para hadirin di jemput berdiri untuk kite berselawat ke atas Nabi."



JIRAN PENGANTIN:"hah!cium2 pipi dia.aku da tepek bedak satu tong tadi kat muke dia.kompom wangi."


KAWAN NENEK PENGANTIN:"eeh,aku lupe la nak bawak duit kertas,so aku bagi duit keruk pakai syiling je la.halal...."
JIRAN PENGANTIN:"kau kalo nak bg syiling selit2 kt bawah bantal,t org xnampak sgt kan,kan kan.haha."


NENEK PENGANTIN:"hala,lambatnye.bile la nak sampai giliran aku plak ni nak di cium.mencik!"



AKU:"semua para hadirin juga para2 sakura boleh menjamu selera.jgn rembat kuih.haha."

sementara itu di bahagia anjung HOTEL.



SEDARA MAKCIK PENGANTIN:"eh,kemera kau ni filem dia memang xabes2 ke?"
AKU:"eh,ne ade.aku beli 36 gulung pilem td.2 yg xabes.=.'="


PARA TETAMU:"amboi...banyaknye makanan dia.sedap2 plak tuh1naseb bek aku da siap2 bawak tupperware dlm beg ni."


ANTARA SEARAI MAKANAN YG DI HIDANGKAN UNTUK PARA TETAMU.


COCKTAIL NATA DE COCO.
sponsor by PUAN NORLIZA.
*marvelous!!suke2,lagi2 makan time sejuk.haa~~~


APAM POLKA DOT BERINTI.
sponsor by PUAN MAIZATUL.
*sedap sampai sayang aku nk makan.cantik sgt.haha.


GREEN PUDING ROTI.
sponsor by PUAN ACHIK.


KEK MARBLE PONTIAN.
sponsor by MAK UDA.


ACAR BUAH@ACAR TAHUN.
sponsor by MAK ANDAK.
*terrbaikkk...^^



BUAH BUAHAN TEMPATAN.
sponsor by ENCIK MAHALI.


LENGKONG CENDOL.
sponsor by PUAN NORLIZA.
*pon terrbaikk dowh!pes time rase!:)


AKU:"ala,jom la bergambo.lambat beno la diorang ni amik makanan.nak q kang kene mara.haha."
MAKCIK PENGANTIN:"xpayah makan la.jom la diet cam aku ni ha.minum teh je.terus slim mlim macam ning baizura.haa~~"
AKU:"ye ke?oke,mulai esok aku amalkan minum teh ice!sedap wooo.."
MAKCIK PENGATIN:"bengong mu.=..="



AKAK PENGANTIN:"angah2,meh la amik gambo adik yg comel gorgeous sambil mamam ice les ni."
*ice les=ice cream.


AKU:"yes berjaya culik budak ni sebentar!!haha.sape2 yg kehilangan anak leh wat laporan sekarang."


PENGANTIN:"kini aku baru dapat tenang seperti sedia kala."



MAKCIK PENGANTIN:"sini sini!cam bes je masuk blog ni.nak pemes gak.da pakai seksi2 ni.haha."



MAKCIK PENGANTIN:"nyum!nyum!sedap woo ayam ni.rugi xmakan.sekali makan mesti nak berkali2.aku tapau bole?"
AKU:"sila2.melambak lagi dalam periuk beso kat dapo tuh.make sure kau basuh sekali ea periuk.haha."


MAKCIK TO BE PENGANTIN:"erm..saye ni pemalu.tp bab2 makan saye memang xpemalu sgt wpon badan saye senipis papan.heheheh."


MAK PENGANTIN:"ngah!!jom kite berposing.akak dah lame ni nak lepas gian berposing.maklumlah semenjak da jadi mak pd 2 anak ni kene sopan je.hahaha!"
AKU:"bole plak ek gini.haha.layannnnn....."



MAKCIK PENGANTIN:"aku rase kan da 45 ribu belas kali cakap nak balek da,tp tak balik2.jom la kite wat emergency photoshot sementare menunggu warga2 emas siap untuk pulang ke tanah air."
AKU:"tanah air mane kau nak balek!!hahaha"


AKU:"eh,aku baru perasan something la.kite bertiga ni comel rupenye."
MAKCIK2 PENGANTIN:"kau xpayah baru nak tau sangat.ape pon tak boleh!!-__-"


babak warga2 emas di luar HOTEL.
babak NENEK PENGANTIN di cucuk opocot mak engkau!


NENEK PENGANTIN:"ciom!ciom! ciom mak aku banyak2 sampai lunyai pipi dia!"
BUYUT PENGANTIN:"HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHA."



NENEK SEDARE PENGANTIN:"kau ckp da banyak sgt nih.meh2 aku urutkan bahagian dada tuh.kasik down cikit."
NENEK PENGANTIN:"haaaa~~~sempottttt...."


AKU:"para hadirin di minta pergi mendapatkan suami masing2 di sisi."



NENEK PENGANTIN:"woi2!asal kau selit di ketiak gua nih!"
MAKCIK PENGANTIN:"ala...bole la.laki gua xde la.tumpang la ngan laki lu.hahah."



ATUK PENGANTIN:"amboi.rasenye mcm baru semalam kite kawen ek.bagai pinang kene blender.haaa~~"
NENEK PENGANTIN:"bang,diam2.kang suare masuk dlm kemera."
AKU:"hah??okeeeee....fine!haha."



MAK PENGANTIN:"hehehhe.jgn la.no kemera please.saye nak bukak baju pengantin ni.nak tukar kpd persalinan toksedo plak."


AKU:"hala...semua bz ngan acare2 bowling padang.aku nak bz kan diri gak la dengan acara kemera senget."

selesai sudah majlis resepsi ini.
tahniah di ucapkan kepada PENGANTIN AARON NAS sebab banyak dpt hadiah.teheee~~
tidak lupa juga ribuan terima kasih kepada sedara mara,jiran2 yg telah menjayakan majlis ini.
tanpa tenaga anda,majlis ini tidak dapat berjalan dgn lancar.
hanya sekalung beg kertas berwarna hijau di titipkan sebagai tanda penghargaan kepada anda dan juga kepada para tetamu yg hadir.


terima kasih semua!!^_^

*segala dialog telah di edit.tiada kene mengena dengan yg hidup mahupun yg telah meninggal dunia.





.SENYUM TAK PERLU KATA APA APA.


sebab tajuk entry di tukar dari PRESEPSI KEPADA RESEPSI.

"saya kene marah dengan cikgu bm saya CIKGU HAFIZ sebab salah guna Bahasa Melayu.maap cikgu!haha."



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

1 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

EZAN IDMA berkata... BALAS

hye :) kamu terpilih di antara 50 org ya! :)