Jumaat, 29 Julai 2011

Giveaway Duo by Duniaku & Hatisamronkin

assalammualaikum...
hari ini saya nak bercerita.
saya ada seorang shcoolmate.
dia sangat baik hati dan tonjang.
ksaya senang dan selesa berkawan dengan dia.
tapi kadang2 keselesaan saya terjejas.
bukan kerana dia suka cubit pipi saya yg tembam.
tapi dia atas sebab dia terlalu tinggi dari saya setinggi pokok petai.
ala,saya tau la saya bonsai.=..=
dan baru ini sekali saya telah menerima satu kebaikan dari dia.
dia,dia,dia,dia.
siapa dia tu?
nama dia EIZA MAWADDAH!!


inilah DIA.heee.
status:unknown.=.=

ape kebaikan yg telah dia buat pada saya??
dia telah TAG SAYA DENGAN SEKETUL GA!
hahah.
aku ape lagi kannn!!!
memang pantang kalau kene tag2 GA/CONTEST ni.haha!
kali ini GA dari CIK SYIMA.

klik banner kalau mau join.

simple kan banner dia.
i like.
oke,bulan ni je dah berbelas2 ribu aku join GA dan sewaktu dengannya.
harap2 CIK SYIMA nampak la muke aku yg kiut miut ni sebagai pemenang.haha.
manalah tau kan.
tuah aku sabut tu timbul.
DAPATLAH ANTING ANTING SHAWL OR TSHIRT.^^

thanks a lot CIK SYIMA.^_^

tag to:


p/s:thanks EIZA MAWADDAH SAYANG sebab rajin tag kite.:)


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

4 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Cik Eiza berkata... BALAS

Hahahaha~~ pokok petai belakang umah gayah..hek3
status pending lagi la kak..haha.. :)

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Cik Eiza ye ke pending?tak cayeeeeeeeeeeee!!!hahahha

**YaNa YassiN** berkata... BALAS

owh, thanks tag... cuba memenuhi permintaan.

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@**YaNa YassiN** same2.jom join sesama.^^