Sabtu, 23 Julai 2011

MVogue's Exquisite Giveaway

hye MVOGUE!!
hari ini saya berbaik hati.
awak nak tahu kenapa?
sebab saya sudi menyahut kata2 jemputan awak di shoutbox saya,
yg mane awak menjemput saya join GA awak.
awak nak tau sesuatu?
1st time bile saya klik pergi ke page blog MVOGUE,
secara automatiknya saya terus terpikat dgn awak.
ehhh...lebih dari rasa kecintaan saya pada MR FIANCEE saya.haha.
xpercaya?belah la dada,tanya kat jantung saya.^^

klik banner if u want to join like me!^__^


and then,
before kite mula nak menaip about GA ni,
kite selak2 satu persatu page kat blog awak,
selak,selak,dan selak.
at last.......
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kenapa kita tak di temukan dengan lebih awal!
apa yg saya nak selama ni ada pada awak sebenarnya.
dah lama saya cari!!!
YES!YES!YES!
now,i found it!!




TARAAAA!!!!

beautiful ha!!!!!


yes!!!
u know,dah berkurun da i cari BAG CHARM ni.
dan yg uniknye this is the 1st time i found HANDCRAFTED BAG CHARM.tehee~~
*maap saya terjakun sebentar.=..=
dan saya mahukan ia sebab saya nak seperti ini...


woooaaa!!vogue abes la kan!!


saya mula rasa nak seperti ini bile tgk item ni ade pada handbage my aunt.
seyes cantik!hehe.
dan sekarang da jadi 1 trend kan pakai bag charm.^^
eh,saya pon nak bergaya di pagi Hari Raya bersama my vouge stuff lorh.
kebetulan MR FIANCEE baru sahaja belikan handbage yg super awesome.
heheh.thanks sayang!


creadit to SOMETIME BOUTIQUE.

sangatlah padan BAG CHARM VOGUE with AWESOME HANDBAGE nih!!
suke,suke dan suke!
awak MVOGUE.....
tak pasal2 sebab awak kite dah mimpi bergaya dengan BAG CHARM dekat Bali.
hahhahahhahaha.
mahu ajak kawan2 saya ni jatuh cinta kat awak like me.^_^


thanks ya MVOUGE!
exquisite doesn't have to mean expensive.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

MVogue berkata... BALAS

Salam,

Thanx for participating my GA contest :))
Awak buat hati saya berdebar2 dan muka saya kemerah2an lah cik Noyis... Dan beg hadiah dari Mr Fiance awak sangat cantik! Sungguh, saya jeles!

Btw, may luck be with you, and thanx for your support ya!!!

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@MVogue salam dear,

same2.heheheh.jgn la blushing2 sgt.nanti kite yg lagi malu.hahha.cantik kan beg 2!!!!suke sgt!klo berminat,g la shoping kat sometime boutique!hehehe.

wish me luck oke.thank a lot.:)