Selasa, 8 Mac 2011

waktu DI ANTARA.


engkau ade waktu di antara?
aku ada.
wawa ada.
mun pon ada.
tipulah engkau xde waktu dia antara.
mari cni aku tunjukkan.
ape itu waktu DI ANTARA.
maksudnye.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v




waktu-waktu bosan engkau.
haha.
klo aku ni la aku wat.
DI ANTARA waktu pnye aktiviti.
selain daripd melakukan benda2 xberpaedah.haaa~~
*time study jgn concentrate sgt.t leh GILA.HAHA!
hasil conteng2 AKU,WAWA & MUN.ttiiheeeee~~
*roomate aku yg gila.haaa~~


delete2.salah ni.xmo comot2.xlawo.wat semule. =.'=
haa..ini oke la.haha.sape lg yg wat klo bkn aku.
*sbb aku je yg plg obvious gile kt menatang ni.hahah,


hobi saya bermain layang2 di waktu petang bersame bunga2 cinta.haha.
*lukisan mun.


bercanda di pasiran pantai.haha.wawa <3>
*lukisan wawa.

ececeh wawa.gatai he..haha.

oke.
sampai cni saje.
pas ni korang g pikir oke.
ape aktiviti terlarang yg kau suke wat.
bhahahahahaha.
pas2 korg ajo kwn2 yg len buat.
pasti menjanjikan kesoronokan.
pas2 ketawe bagai nak sawan dgn kawan2.hahaha.

komen para juri:
"saye berpuas hati dgn sume lukisan2 yg ade ye.cantik2 n comel2 belake.ape kate kite frem kan n anto kat MUZIUM NEGARA"

feedback peserta2:
"kepale HOT kau!! =.="

*da kene pakse ngan wawa jadika pic jd wallpaper.alaaaa!!!haha

HAHAHAHA.
.sekian.

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: