Rabu, 2 Mac 2011

SUATU MALAM DI KUALA LUMPUR.

KUALA LUMPUR.
senyuman mu..di pagi ini.
sungguh bererti.
kerna cinta bersemi lagi.
setelah kemarau panjang.

dulu mase zaman beyen.
aku xpenah terpikir.
yg satu hari nanti.
aku akan ber'kolej' kat KL.
memg xpenah impikan n xnak pon.
haha.
sebabnye KL kan.
banda besa yg macam2 leh jadi kat bando metropolitan ni.
sume cerite2 kt newspaper,radio,tv dr KL.
2 yg aku xnak pon belajo kat cni.
tup,tup.
dpt tawaran dari kerajaan tok belajo kat KL.
haha.
camni gamaknye keadaan kt KL.
yg sentiasa bz.
yang sentiasa bising.
yg sentiasa jam.





*keadaan traffic jam wakru malam kt depan kolej aku.-_-

walaupon kat KL,alhamdulillah.aku dpt jage diri dari terlbt ngan benda2 yg xsenonoh.sumenye atas diri sendiri kan.pucuk pangkalnye niat.klo niat tol,tol la jdnye.klo niat salah,melingkup la jdnye.*hamboi aku,ckp cam org tua.haha.factor len gak sbb kawan.klo kite plh yg betol2 KAWAN,insyaAllah...sume will be oke.syukur..aku di kelilingi oleh manusia2 yg bergelar KAWAN yg bek2 belake.sume jenis satu kepale ngan aku.hehe.thanks korang.:) Tp yg aku plg pelik smpaiskrg cume satu je...

"ORG KL NI XRETI TIDO KE.ONE HOLD DAY JLN RAYE NI XPENA SENYAP N CLEAN DRPD KENDERAAN.=_'= "

*aku berbebel d mlm hari sbb katil aku sblh tgkp n bilik aku mengadap jln raye.setiap inci bunyi 'binatang kaki empat bulat2' aku dengo.haaaaaaa~~


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: