Selasa, 15 Mac 2011

contest i love my self.


assalammualaikum semua.:)
aku xtau nape dgn aku sekarang.
jd semakin rajin.
*chewah aku,msk bakul jln sendiri.hee~~
tp rajin yg xbertempat.
*bak kate ibu aku.haha.
bukannye rajin study ke.
rajin tolong ibu ke.
rajin memasak ke.
sebaliknye....
RAJIN JOIN CONTEST!!

hahaha..kini aku nak join contest cik safiyyah plak.sbbnye aku join ini contest supaya aku dpt meng'improve'kan lagi kecomelan wajahku ini.=.= kyaaaaaa~~~ap kau cakap ni noris??

ok noris.berhentikan merepek engkau.aku memang cumel.eh2,suda!!jgn merepek.haha.xde la.contest ni actually pasal diri sendiri.2 yg wat aku teruja banget!n ag satu sbb hadiah dy yg menarik.sape jd juara contest ni dpt teddy bear & seluar jeans forever 21.hah!ne kau nak dpt seluor n teddy bear free der!!nak tgu kau beli sendiri,gaji ke empat puluh ribu ratus pon ko xterbeli.x gitu?haha.so rajin2 kan la join GA camni.jus simple syarat2 tok di turuti.:)


ni la cik safiyyah.klik2 tok join contest ni.


then...
nila gambo yg aku pertandingkan!!
taraaa!!!

cumel dok aku ni??
*soalan cepumas tnye kat wawa.haha.

wey2..
aku nak cite ckit.
wpon org xtanye.haaa~~
aku sgt la suke pic i sbbnye aku nampak aku dlm pic ni.
*ko phm?=.'=
hola...aku xpenah nak jd org len.
sbbnye aku rase SANGAT BEST JADI DIRI AKU.
nak tau sebabnye??
mari cik misi cite.

1.sbb aku cumel.
2.sbb aku cumel.
3.sebab aku cumel.
4.sebab aku happening.
5.sbb aku leh wat org ketawe.
6.sbb aku ganas (gangster)
7.sbb aku tetap aku.


reason yg 1,2,3 tu aku perasan sendiri.
sbb xdok pon org nak puji aku.haha.
eh,sukati aku la.
diri aku kan.
tp yg penting aku skg dpt tau yang...
aku kadang2 cumel,kadang2 cam kentang penyek =.=

aku tag:
SYIDA.
EIZA.
INTAN.

.noktah.

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

5 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Dear Yayah berkata... BALAS

hehe ,
tetibe terasa sy cumel jugak .hakhak .cam best je contest ni .hee .
nway ,nice blog^^
follow u~
http://ainchocolate-ainnurafiffah.blogspot.com/

CintaZulaikha berkata... BALAS

eh, cik noyis cumey apa..sape yg kata tak cumey, meh akak babab...hihi

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

ainnur:aah ain,bes contest ni,mari2 join klo rase diri comel.haha.thanks oke.already follow u dear.:)

kak zulaikha:hahha.jgn kak..klo akak babab mken comel.haha.thanks kak.:)

Mahidah Mahali berkata... BALAS

kak ika mmg comel la,,tak disangkal lagi,haha :DD

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Mahidah Mahali haha.mksh.:')