Sabtu, 12 Mac 2011

REWANG LAUK!!

kalau waktu2 cuti sekolah ni ape yg popular??
class tuisyen?*xtepat!
cartoon muvies?*ermm..kurang tepat!
holiday?*60%.cube lagi.
keje kawen???
ye!!!!anda menang motor!
hahaha.
cuti sekolah ni byk la org merebut nak wat keje kawen.
eh nape mesti cuti sekolah?
ape bdk2 sekolah yg nak nek pelamin?
bukanlah..
alasan nye time ni senang sanak saudare nak berkumpul.hehe.
kat taman umah aku je da ad 2 keje kawen dlm waktu cuti sekolah ni.
include tmpt len ad 6 keje kawen.haha.
cuti sekolah je da wat aku muncit peyot.hak3.
so semalam..
follow ibu together2 g rewang kat umah jiran.
haishh...lame sguh xg rewang.heee~~
rindu kehidupan kat kg.:'(

si kecik bergaye dgn beg bawu.sukenye dy.hehe.


ibu da men kejo2 ngan puyi sbb si pu3 xreti diam.haaa~~~


berangan je keje kau ye dik.:)


sempat lg berposing ibu ku sorang ni.hehe.


cucu n nenek same je.suke berpicta.haha.


time ni aku rase memang nak muntah.haha.tp tahan kan jep.
*habit penggeli yg terlampau di bahu smpai rase nak muntah.haha.


^_^


amboi.klo da rewang,bkn setakat rewang bawang,mulut pon 'rewang gak'.hahah.


jam hitam ->tgn aku mase kecik.
jam putih ->tgn aku da beso.
*caye??^_~


aku yg xde keje.asikla bergambo n melantak.sbb aku d tugaskan jage dak kecik ni.haaaa~~


sampai petang aku kat uma jiran ni.
tp aku xwat keje pon.
sebaliknye 'bekerja' ngan puteri.haha.
tp sgt kecewa ngan tuan rumah coz lgsg x menjenguk muka .
juga membuat org len kelaparan.
kesian kami.:(
hari ini,slpas zohor g tgk pengantin.
sekaligus makan free.
so.....
xpayah masak kat uma.yeay!!hahah.


*pelamin anda sgt cantik dgn tema hitam,putih n cream.tapi kwsn yg sempit buat org len xterase nak tgk pengantin awak..klo awak ubah sedikit,mesti lg sempurna.:)


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

3 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

CintaZulaikha berkata... BALAS

dpt jmputan tp tak dpt gi...sedey..
jauh seh..klu tepi umah ni jek taperla gak..

syidadu berkata... BALAS

comel budak nih !

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

kak zulaikha:ye ke??cian nye.xpelah next time klo ad keje kawen ag leg g.hehe.
syida:eh,tgk la mak ngah dy sape.haha