Jumaat, 11 Mac 2011

KAGUM..

semalam..
habis je exam aku terus berlari,dgn lajunye.
eh!!bkn nak berak la.
ak tau la pg 2 aku da cirit dan birit.haha.
*darah gemuruh nak exam.ad kene mgena??=.'=
nak ke BTS la.blek joho.haa~~
1st time g BTS.
*1hb 3 ari 2 bru kuat kuasa ye bus stand selatan kt BTS,no more bukit jalil.
sblm smpai da sumpah seranah sbb nye nape mesti wat bustand selatan jaoh.
abes pudu 2 d renovate nk wat gapo.
haish..
tetapi!!
apabila sampai..
wwaaaahhhh!!!
sgt moden ye bustand ni!!
beli tiket pon da kene pakai tourch screen sgle.haha.
*aku yg jakun.
da mcm kat airport da.
nak beli tiket kene pakai ic.
aku sgt kagum jd rakyat Malaysia..weee~~~
sebab da setanding negara yg kt luar sane 2.
ele..
kau ingat korang je ad??
kat Malaysia pon ade la..:D


kuanter menjual tiket.mereka sgt peramah.:)


ina yg paling bersemangat nak blek joho.
*sesudah beli tiket rse meyesal sbb slh beli tiket.haha.nak nek bas transnasional tp terbeli tiket bas mayang sari.hahah!!


minah kebret ne ni??hahah




d sbbkan tiket ni lah wat aku terlanggar org.sengal~~



cantik kan.da mcm kondo.:)


bas bawu sampai..weee~~


wajah2 kegeringan nak blek kg.
*org seat sblh aku da tgk2 je kt aku.haha.


alhamdullilah..
selamat sampai smlm.
sampai je uma tros sambar nasi.
lapo dowh!!haha.
jus mkn sbijik burger n air oren je smlm.
terime kasih causeway ekspress.
bwk saye pulang.
wpon smlm hujan tp driver bwk dgn sgt berhemah.:)
.noktah.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: