Sabtu, 5 Mac 2011

valentine day vs Maulidur Rasul



malam tadi,aktiviti BAPIM sempena maulidur Rasul.ye,aku tau.ko nk ckp ktorg lmbt.xpe2,asalkan sambut,dari ko.sambot?haha.*ceh2,jgn nak buat2 angguk kepale.haa~~.smlm agak kelam kabot sbb aku n nik yg mkn lmbt.mandi lmbt n smyg asar lambat.haha.mkn da mcm karton pas2 cepat2 siap.nseb bek aku sempat siap n naik bas yg first.tp nik??hahhaha.ketinggalan.kene nek bas yg kedua bersame kak ada.*maap kak,kte tgu akak time tuh tp ad bdk boy BAPIM pakse kite nek bas klo x kene tgl. =.'=

kaki aku kematu noks,kene berdiri.da lah jln jam.sengal~~


nek bas aku yg plg las,sume org tgk aku kan!nape??aku cantik sgt ke?hahah.WTH noyis!!x.ak rse dyorg ingt aku ahli BAPIM sbb ak nek bas plg las.jgn2,aku x sebaik ne tok jd ahli BAPIM.hee~~

alhamdullilah selamat sampai sane.sampai je sane tros port luo surau n bergelak ketawe.men bahase isyarat cam shin chan.*jgn pelik,ktorg mmg suke men permainan yg bukan2.haha.tbe2 ak berhenti ketawe sbb aku ingt time skul mngh dulu,smka la kan. senior ad ckp,"jgn bercakap dlm surau,t amalan kamu xdi terima selama 40 hari".aku da smpaikan kt dak2 ni.diam sebentar tp pas2 bercakap n glk ketawe lg sbbnye wawa ckp,xleh la mulut ni nak diam n kite kt luo masjid skrg not in d masjid.haaa~~pandai la ye kau noks!haha.




masjid umar al khattab,bukit damansara.


creadit to kak ada.thanks dear.^_^


gaye2 makcik kepoh nak amik gmbo.haha.


nice view.:)


sibuklah berposing kat masjid.


nseb bek lobang idung aku kecik.haha.

di bekalkan kuih 3 biji n air mineral sebotol sementare tgu makan after ceramah.


hamboi kau noks!!dlm masjid pon mengumpat ea.haha.
*wawa n farah.


hari 'angin' nik.berkali2 g amik air semayang.haha.


2 2 cumel tau.hee~~`


selesai solat,g ke dewan tok dgr ceramah bertajuk "VALENTINE DAY VS MAULIDUR RASUL".Ustaz yg bg ceramah tu sgt2 la best,sgt kelako.aku dgn tanpe segan silu tlh ketawe terbahak2 klo ustaz 2 wat lawak.hahahaha.lg satu yg wat aku xleh nak thn2 ktwe,ble ustaz uh da stat nyanyi.sedap dowh!!dy byk nyanyi lagu awie.ad ke ustaz rock camni?haha.*nik da kte ustaz adik kpd awie.hahah.


anda pula bagaimana??


manusia2 yg berminat dngo ceramah.non muslim pon ade oke.





abes ceramah dlm kol 11.hmm,jap je kan.rase nak dngo lagi ustaz bg ceramah yg berunsurkan cerita hantu kak limah balik rumah.hee~~ *ad ke ceramah cm2?hahaha.after crmh ad slot sajak n persembahan nasyid.sajak 2 sgt sedih psl pembuangan bayi.xleh r aku tgk sal bayi2 ni,kompom meleley.huhu..tp 'voice of mahsa' aku xleh bla.seyes aku ketawe.sori korang!!haha.bkn sbb suare korg xsdp tapi care pnmpaian korg.hehe.xpelah,next time ready tol2 oke.haha.*seyes,suara mior sedap!!ngaaa~~

muke org penat balek ceramah.


aku tetap steady der..haha.

byk2 hostel,JUC la plg lmbt.ye..bas dr hostel aku la 2.tmpt len sume blek da.dak2 tmpt aku siap mkn nasi lemak tepi jln.*nseb bek kau sedap nasi lemak.-bak kate farah.-pnye la lapo,xthn perot.wpon pas smyg isyak td ad dpt 3 biji kuih,apelah sgt kan.celah2 gigi jep.haha.geng2 aku leh steady ag sbb ptg da mencekik dlu.haha.nseb kol 12 suku 3 biji bas sampai n ktorg selamat sampai.thanks BAPIM sbb anjurkan aktiviti yg seronok camni.:)


nota hati:CINTAILAH RASULULLAH,KERANA CINTA KEPADANYA MENJANJIKAN SYURGA.:)


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: