Ahad, 6 Mac 2011

bukti kami ROOMATE.

mari2.mau cerita.
pasal dunia yg semakin tua.
eh!!bukan!!
haha.
sal aku,dia dan ROOMATE.
AKU DA PINDAH BILIK BARU!!
*dak yg excited lebey.
tiada sebab criminal atau jenayah ye.
sbb nye saye kurang selesa kt bilik lame slps sakit ari 2.
hmm...
kini bahagia semakin menjadi milik aku.
*jgn nak bermadah sgt.
tol la!!haha.
di cni ad BUKTI yg kukuh.
d mane aku,wawa n mun adalah ROOMATE.
Actually byk sebenonye bukti.
mls je nk tnjuk.
ni tnjuk bukti2 yg kukuh jep.
haaa~~

pencucu muke yg same brand.


ubat gg yg same brand.

amacam.
korg CAYE x skrg.
ak dah kate.
aku akn menang kes ni.
*eh,ko msk court ke?
hahah.
jgn nk merepek sgt aku ni.
saje je.
xde keje.
si wawa n mun da gelak2 kan aku coz amik gmbo yg x relevan.
*eh,bio la.hobi gua!haha.


*g bilik kak ada td n terkumpe menatang ni.sgt cumel!!!haha.water proof pendrive.
xcye?aku da celop2 bende alah ni dlm lobang jmbn.
still oke.hahah!!

.NOKTAH.

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

4 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

syidadu berkata... BALAS

sgt roomate.

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

sgt la..hehe.:)

CintaZulaikha berkata... BALAS

hahhaha...mereng skjp..

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

hahah..2 la..kadang2 penyakit mereng dtg xmenentu.haha