Jumaat, 25 Mac 2011

Heng Ot semate2 tok MAKAN!!

haaa...akhirnye!!siap jua!!
baru pas abes ngemas brg2.
nak g bangladesh Tampin,n9.
beselah..kalo jadi misi ni jela kejenye.abes belajo,pekse.abes pekse melancong praktikal.so aku telah di tempatkan di n9.*choii la pak didi.aku sowang2 je kan.=.=
jus 4 2 week jep,community kan.yeay!!xsaba nak jumpe ibu gandung n baby2 yg cumel.heee~~
n tadi d last heng ot aku wit dak ni.mane lagi??TIME SQUARE la!sebab murah2 n MAKAN!!
*SEBAB UTAMA AKU KELUAR:NAK MAKAN KAT STATION KOPITIAM TANPA BAYARAN,GUNE BAUCER.kyaaaaaaaa!!


sebelum g.muke sume cerah berbedak.hee~~


muke aku yg suci.
*fake2!jgn caye dgn muke itu.hahaha.


eeh,cam gaye nak berjoget pon ade.haha.

sampai di TS,kitorg tros ke WINTER TIME.
beselah,i nak ke overseas.
cop!bkn aku lah.nik!hahaha.
alang2 dah kuo,nik g shoping brg2 tok ke China.
ececeh,aku tompang sekaki.hak3.


mane satu ye glove yg leh wat kawad?? =.'=


akhirnye jumpe yg berkenan d ati.wane purple!!cantik,seyes!
*ehem2,aku yg pilihkan.ahak!


nik,taulah kurus.jgn nak pakai sweater kanak2.-_-


aku dah rse cam kat korea pakai bende alah ni sume.heee.
*maap cik kedai,seje test2.hehe.

las2 nik hanye beli glove je kat c2.
then beli sweater kat ROMP.
cantik n berpatutan.
tapi mase dyorg kat romp aku telah hilangkan diri.
gelabah dyorg cari aku.
nanges2 bagai,sampai wat announcement kat mall service centre.
*JGN PERCAYE CKP AKU.
akhirnye dyorg jumpe aku kat keai roti!hahahah.
maaplah kawan2,noyis xthn la bau roti uh!sedap sgt baunye!!hik3.


manusia yg di jejaki hilang.dijumpai di kedai roti.haha!


oke,aku dah nampak my admirer dkt NOKIN!!
suke2,tunggu aku ye engkau.
nanti dah cukup aku amik kau.
haaaa~~

di galeri NIKON.hmm..cantik2 gambo2 kat cni.


nape mate aku ade 'red eye'.takotttt!!


dkt kedai spec pon menjadi aku nih!haha.


hamboi,aku cam mak ayam datin!haha!


kedai kasut jua.pedulik hape aku! ~_^


ehem2,cam snap dr cik DSLR x?hehe.
*creadit to nik.

oh!kst yg di beli oleh nik.wane itam dua dr kiri.kst kalis peluru!bhahaha!

oke,abes shoping tros laju2 g kopitiam.
*aku memg laju klo bab2 mkn nih!
kami memang suke mkn kat cni.
sedap,murah dan kentang goreng best.heeee~~
sgt njoy mkn hari ini coz order 2 set fries.aha!!

muke2 ceria bile dpt mamam.:)



semapt posing dlm cermin.hahaha!

selesai sudah perjalanan tok hari ini.
kami tlh berjanji xmau blek lewat ye kwn2.
sbb msg2 xabes kemas brg.haha!
so sebelum asar lg kami dah pulang ke kolej.
tapi!!!!!!
di bus stand n monorail pon jadik!
ape lagi,bergambarrrrrr!!!haha.


tek,asal ko nampak tinggi je kan.hak3.


suke kan gambar ini.persahabatan abadi selamanye.


wawa,ngapenye mate sepet.HAHAH!nik tampak berseri.heee~~


menci2!!time ni kene geget ngan kerengge!!sakit! T_T


muke aku pas kene geget semut!haaa~~


panas2!kaber mate 2 wey.sebesar mungkin da besarkan mate.haha!


kami bersame.thanks korang,especially NIK kerna buku2 domokun yg cumel nie.heee..


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: