Jumaat, 18 Mac 2011

JOIN CONTEST AKU KAYA


contest lagi?
cukup2 la noris.bajet kau boleh menang??
insyaAllah..ne tau lucky month aku.ye dok/
so xslhkan klo kite mencube.haha.
*mslhnye da byk ko msk contest.aha!
xpe2,gagal sekali xbermakne gagal selamenye.:)
malam ini masuk contest dari cik bobiey.
oke,ni header tuan punye blog.


sape nak jadi kaye?
so,marilah kite join contest ni oke.
kompom ko jd kaye smpai tak kayap2..haha.
xcaye/marilah cube der.
syaratnye mudah jep.

1.jd follower cik bobiey
2.kene wat entry tajuk JOIN CONTEST AKU KAYA,n ltk header cik bobiey.
3.jdkan cik bobiey bloglist korg.
4.mskkan link entry korg kat komen entry contest uh.
5.tag 1 kawan ko.

senangkan nak jadi kaye?
xpyh g merompak.
msk contest ni je leh jd kaye.
*gile beriya aku,bajet menang.haha.
eh,suda2.berhenti merepek cik noyis.
nak jwb soalan.
ape soalan nye tadi?

5.aku nak 1 sebab dari ko, kenapa ko baca @ TERbaca blog aku?
hah!!mau jwb ni.nape aku terbace?citenye gini.*chewah aku,cam makcik2 kepoh.haha.actually cik bobiey adalah follower aku yg bernombor belas2 la.kirenye awal la gak kan.ceh,yg aku ni kire rase di hargai gitu sbb xsgke ad gak org nk follow blog aku yg serabai mabai ni.hahaha!then aku pon view la blog dy.sekali bile aku klik.haaaaaa!!meoww!!contest sal kucing la.ye,K.U.C.I.N.G.*aku join tapi xmenang.haha.hah!!manusia2 tertentu je yg taunye betape la aku obvious nye kat menatang berbulu kaki empat uh.suke,suke n suke sgt.haaa..n mule dari hari itu lah aku suke bace hupdet2 baru dari cik bobiey.n one more aku suke bace blog cik bobiey coz dy suke anjurkan contest.heee~~

oke,done.
agak2 cikgu leh terime x karangan saye nih?haha.
besnye klo menang.leh simpan wet tok kawen.
kawen?kyaaaa~~
yeay2!xlame lagi jd OKB.
*org kaye baru.aku yg perasan.haha.


thanks cik bobiey!!^_^



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: