Isnin, 14 Mac 2011

GIVEAWAY NisaChoc & ZulFoto.

nisa COKELAT celup,
celup,celup.
nisa COKELAT celup,
celup,celup..

hmmmm tekak ni terase nak mkn cekelat la.haaa~~
mila2...
engkau tampak cumel la..
engkau la kawan aku paling superb!!
kak nisa!
akak kan pempuan paling gorgeous.
da la pandai wat cekelat yg sedap n kreatif!!
*ececehh aku..ngampu!haha.
actually aku join satu GA ni.
aku rase interested nak masuk sbb hadiah dy!!haaaa~~~
mau tido xlena aku dek hadiah ni.
ce cite,ce cite!


tenet!!
ni la contest nye.marilah join reramai.
syarat yg mudah,hadiah yg sedap!



ni la hadiah nye.
bestkan!!!
klo dpt aku teringin nak cekelat design domokun.
ad wane pink.
ad wane cekelat.
comelnye!!!!haaaaa~~
pas2 klo da dpt syg nak makan.
*abes ko nak wat pe?perhiasan gantung kat pintu.=.'=
hahaha.
cantik n cumel sgt kan cekelatnye.
syg la nak makan der!!

hey cik cekelat.nape awak sedap sgt..kyaaaa~~



n one more impian.
*eh,ade ke org mkn cekelat siap ad impian??
aku da bygkan da.
berangan2 spnjg one hold day pas tgk entry nisachoc.hehe.
besnye la kan.
kalo dpt makan cekelat sambil jln2 tepi pantai.
hamboi!!!
nyamannye..
pas2 ade plak yg snap2 pic aku.
aku lehla berposing beriya kan ngan cik domokun.
*ceh,konon2 aku model cekelat.haha.
same la cam gambo kat bwh ni..
lagi enak n berkrim kalo photographernye cik zulfadhli.
awesome picture!!
good job bro!!:)


nice pic kan.:)

harap2 bole menang.
sbb da terase gigitan cokelat domokun di bibir.:)


nota kaki:tag kat kawan noyis yg bernama -> NANA,SUHAILA,WAWA,KAK UMI.jom join reramai.leh mkn cekelat sedap!haa~~



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: