Rabu, 9 Mac 2011

.tarikh perkahwinan ku.


tika dan saat ini.
tibe2 rase nak share ngan korang.
eh!!!
bukan pasal tarikh kahwin aku.
hahah.
lom2.
lom lagi,aku lame lagi.
aku lom sedia dr segi mental der.
takot nak kawen klo pikirkan tentang malam pertama.kyaaaa~~
lagipon CIK NAZ lom 'melamar' aku lg.
ak hanye baru di lamar sbgai tunang.
sebagai isteri lom.
AKAN KU TUNGGU SAAT DAN DETIK ITU. ^_~
so,tarikh keramat itu....coming soon.

n now..
aku kene amalkan something.
bkn setakat kene amalkan diet yg betul.
tp jua benda ini..
heeee~~

.DOA CEPAT KAHWIN.

Doanya:

"ALLAHUMMAB'ATS BA'LAN SHOOLIHAN LIKHITHBATHII WA'ATTHIF QOLBAHU 'ALAYYA BIHAQQI KALAAMIKAL QODIIMI WABIROSUULIKAL KARIIMI BI ALFI ALFI LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM WA SHOLLALLOOHU 'ALAA SAYYIDINAA MUHAMMADIN WA'ALAA AALIHII WA SHOHBIHI WA SALLAMA WALHAMDULILLAAHIROBBIL 'AALAMIIN."

Ertinya :

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."



ikhsan cik google.



hehehehe.
jgnlah cakap aku gatai,xsabo2 nk kawen.
aku tau,senyap2 korg salin kan doa ni.haha.
sape yg nak kwen xsemestinye gatal.
da sampai seru n juga sunnah Nabi kan..:)
amalan yang bek,pahala janjinye.
xgitu cik salmah?? :)

*aku dah ajo wawa n muntek doa ni.dyorg nak pengsan.haha.later ajo nik n kak fiza plak.haaa~~


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

4 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

CintaZulaikha berkata... BALAS

naseb baik da kawen...:)

kawen sgt best lol

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

tol2.ramai org cakap kawen besh.xsaba nak kawen!!..haha.

Tanpa Nama berkata... BALAS

nak kawen jugak (-,-'')

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

nak kawen?mari amalkan doa ni.hee~~