Selasa, 22 Mac 2011

berhujan air di perjalanan.

salam reader...
ap kabar?ada sihat??
baru pulang dari kota.
*ececeh aku.cm saloma.*tibe2.=.'=
berbekalkan 3 hari yg ada sblm ke Tampin.
aku menghabiskan mase yg ade.
bersame roomate sekaligus BFF aku.
haaaaa~~
xrancang ap2 pon hari ini tok keluar.
tibe2 si wawa ajak kuo smpai sanggup tanggung perbelanjaan kami.haha!
*wawa,tgu ari khamis ye.:)
terima kasih wawa di atas half price yg anda bg.aha!!
http://www.emocutez.com

byk belanje tadi.
ala,beli brg2 dapo je.
eh,salah.mls nak padam.haha.
beli barang2 keperluan je.
apa lagi cop MYDIN la.
xmen la brg carefour.
*yg ade kene mengena.haha.
abes g mydin berjalan sakan kat CM.
byk da CM berubah skrg.
gila maju!!
tempat artis berkarya seni.:)

mencari sandel.akhirnye bertemu jua.huh!!


yeay!!ringkas dan padat outfit arini.malas~~

aku yg beriya bile nampak baju bundel.
*salah ke??xkan.hee~~

apakah motif ni.tanya same moon...^_^

ni je lah keje aku.selain dari makan,aku suke bergambo.bhaha.


selak2.jgn sampai tersalah selak ye dik.haha.


mencari baju,tp tiada yg berkenan di hati.-_-


hah!!yg ini SGT BERKENAN!!tp xbole.jgn membazir noris.save money.tahan..tahan..


hamboi mun..da mcm beach gurl.hak3.


stylo habis kau hari ni!!


nampak cam gangster ke aku??syida ckp.haha!!


latest fesyen.pakai cekak rambut atas tudung.haish!ad2 saje.:)


ermmm..sudah turun la..hee~~
*bukan saye cakap,mereka ckp.haa~

http://www.emocutez.com


terima ksih cik banker.kerna "belanje" kami. ^_~


macam2 ade kat cni.daya penarik pelancong..


wa,kawan kat belakang 2.hahahaha!!


.menanti kehadiran si dia di setiap nafas.


nape aku rase pic ni nampak pelik.hmmm...

habis berbelanje n berjalan.
ktorg dgn lajunye berjalan ke KL sentral.
*ele,nek monorail,ne ad jalan.
WALAUPUN HUJAN KITORG TETAP STEADY.
bukan sbb ingin kejarkan monorail.
bukan juga sebab ingin melepaskan hajat.
tapi LAPAR!!!!!
HAH!!sape2 je lalu depan aku time uh memang aku makan.
mujur xde yg nampak sedap.haha.
nek food court tros g mkn.
xhirau dah time uh org sekeliling.
makan dgn kebulurnye sampai xsedar dgn sekelip mate habis
hahhaha.
memang kitorg lapo gile..
namun alhamdullilah..
sekarang ni my stomach very2 fully.
terima kasih nasi kukus!!!:)

chewah,muke org2 kenyang.suke hati.


manusia yg menjuarai pertandingan makan.bhaha!!


muke penant aku pas 1/2 hari berjalan.
*ele,kecoh ko der!!

cukup sudah untuk hari ini.
rasenye mlm ni nak tido awal sbb penat..
maybe hari jumaat ni mau ke TS pulak.
yeay2!!jln lagi.:)
.noktah.

*ele makcik kedai tuh,nak amik gambo pon kedekut.org len relax aje.huh!!
http://www.emocutez.com

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

4 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Dear Yayah berkata... BALAS

wahh ,shopping ke keje tangkap gambar je .?
hehe ,nice entry k.noris^^

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

hahah.bergambo lebey dr shoping.hobi la dik..hehe.thanks dear.:)

CintaZulaikha berkata... BALAS

wahhh shuping sakan npk

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

heheh.xde keje kak.2 yg g menghabiskan wet.hahah