Isnin, 29 Ogos 2011

KLIK SINI JIKA MAHU DUIT RAYA..^^


salam Ramadhan 29.
anak bulan kian menampakkan diri.
dari teropong panjang ia kelihatan.
kemungkinan malam ini,dia bakal mengisytiarkan hari itu.
Hari Kemenangan Umat Islam.
dengan keberkatan pada hari yang sangat mulia,
mungkin ada yang berhati mulia ingin memberi sekeping wang Raya.




klik gambar untuk mendapatkan duit raya.


dapat tak??




































nak duit raya?meh datang rumah beraya!

ala.......................
jaganlah marah sayang sayang aku sekalian.
aku sengaja ingin bergurau di hari lebaran.haha!
kering gusi kalau sehari tak ketawa.
percayalah,kadang ketawa mampu meleraikan hati yg gundah gulana.
kalau sebut pasal RAYA,
aku memang nak cerita sesuatu......



pagi tadi setelah aku bangun dari tidur,
aku di ajak oleh ibu untuk ke suatu tempat.
puas aku bertanya,
ke mana arah tuju kita.
ibu diam,tidak menjawab.
sesampai di tempat asing itu,aku menjadi bingar.
suara yg memekik sana sini membuat aku terkadang rasa sangat haus.
kenapa dahaga??
aku juga tidak mengerti,ibu masih membatu.
tiba di rumah aku di beri bendasing.
apakah semua ini?????


tempe?tapi untuk apa??

ibu kata,tamatkan saja riwayat dia.
tapi kenapa,mengapa ibu sekejam ini.
aku tidak sanggup.
tapi kata pepatah,sayang kan anak tangan tangan kan.
*ermm.ape kene mengena.=..=
aku teruskan bertanya dan bertanya.
seperti dulu,ibu masih menutup bibir.
dan di akhir waktu,
aku menjenguk ke luar dapur.
aku hanya mampu mengucap panjang...

Ya Allah.........................













SEDAPNYE KETUPATTTTTTTTTTTTTT!!!



ohhhhh...esok RAYA rupenye!!hahah.
apelah aku ni bongok sangat.
al maklumlah bulan bulan pose ni xleh makan,
so oksigen kurang dalam kepala.
sekaligus aku menjadi bengong sebentar.hahah.
apa apa pon sebelum kedit aku abes,
sebelum aku penat mengemas uma,
sebelum perut aku penuh makan kuih raya,
sebelum brotben aku lembap cam siput Khinzir,
Noyis,Nazri serta keluarga ingin mengucapkan...........


"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.MAAF ZAHIR DAN BATIN."


susun dua tangan sepuluh jari mintak ampun mintak maap.0-0 ye!^_^


*malam ni nak serbu BAZAR RAYA,kompom murah murah gila.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: