Ahad, 14 Ogos 2011

RASA MACAM NAK CEKIK JE ARNAB TUH.-_-

selamat petang semua.
kenapa masa berlalu dengan tahap kepantasan minimum.
rase letih tulang temulang.
kelambatan bersahur kemungkinan sebagai punca.
makan tanpa toleh ke kanan dan ke kiri.
berjuadahkan nasi putih dan telur sambal.
ape je bedal.
asalkan si perut terisi.
masa berbuka di tunggu sekarang.
mungkin perjalanan membuatkan tersa keletihan.
sabar menguji puasa.
terlihat apa sahaja di mata,
rase ingin di jadikan juadah.


tengok aranab makan bayam pon nampak sedappppp.T.T


cepatlah dari nombor 5 ke nombor 7.28.
angin dah berlari lari dalam perut.
sebelum ia sampai ke atas dan mengeluarkan segala galanya.
sabar sayang.
sabar.
aku redakan dengan mengeluarkan angin dari bawah.
harharharharharhar.
sumpah,lega.


mau makan dia lagi.


sementara menunggu nombor itu.
ingin bersujud kepada Dia.
Buku Dia juga harus ku baca.
mungkin itu sahaja jalan paling terbaik untuk si penunggu seperti aku.


*sakit gigi mengatasi segalanya.nak bubur ibu masak.waaaaa~~~T_T


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

3 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

hazwani berkata... BALAS

haha..ingat awk nak cekik arnar betul2...arnab tu comel sgt...rasa nak peluk...haha

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@hazwani hahah.xde nye nak cekik tol2.comel lorh!xsanggop.hik!

Klikgaul.com Portal Berita artis, K-Pop, Zodiak, Love Paling Keren dan Update berkata... BALAS

keren dan sangat menginspirasi saya