Sabtu, 6 Ogos 2011

saya sayangkan CINCIN TUNANG saya seperti saya sayangkan TUNANG saya

CINTA KERANA ALLAH MEMBAWA KE SYURGA.

bukan ingin membangga.
bukan ingin memuja.
tetapi itulah kata benar.
mencintai Dia lebih dari segalanya.
tetapi Dia mencipta sayang di setiap hati.
aku jua punyai hati.
pandang ke langit.
hanya mampu diam.
diam itu aku,aku itu adalah diam.
bukan sedih di hujung hati.
cuma ingin berkata kata dengan si angin.
sampai kan salam rindu aku ke sana.



sekali lagi tanda cinta itu di tenung.
rindu.
semua itu kurniaan dari Dia.
mungkin dulu Dia ingin menguji.
di temukan dengan yang salah.
di kemudian hari si benar datang di depan mata.
bersyukur kerana aku juga di sayangi.


tanpa mu ku serahkan mati.
tanpa mu mungkin aku kan tersesat.
tanpa mu seakan jantung ku berhenti.
nada itu masih berderu deru di pelusuk telinga.
kerna ku tahu aku di lahirkan untuk kamu.


hanya itu yang mampu ku lakukan.
menatap kepingan itusebagai pengubat rindu.
meja aku bernada sebagai landasan menyematkan rindu.
kadang rasa airmata sampai ke pipi.
tidak salah kerana ia mampu meredakan.



kau pernah berkata.
kau akan jadi pelindung diri ini.
aku terima.
lamaran juga di terima.
sebagai rusuk kiri mu.
aku percaya engkau mampu akan itu.
kerna yang terindah dalam hidup ini.
tak kan berubah selamanya.
kasih dan sayang hanya untuk kamu.



cinta bukan mengajar kita lemah.
tetapi membangkitkan kekuatan.
cinta bukan mengajar kita menghinakan diri.
tetapi menghembuskan semangat.
janji aku.

menghitung masa menujukan diri bersama anak anak yang ketiadaan ayah ibu di sisi.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Tanpa Nama berkata... BALAS

awat ?

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@nana ke? rinduuuuuuuuuuu kat cik naz aku.heee~~