Ahad, 28 Ogos 2011

MENU BERBUKA APABILA SUDAH PULANG KE KAMPUNG HALAMAN..

salam 27 ramadhan..
kini sedang berdendang lagu riang di hati.
bukan setakat terlepas rindu pada si jantung hati.
tapi pada satu pelusuk keluarga tersayang.
kalau di perantauan berbuka dengan sekadar yang ada,
di kampung halaman harus inilah yang terjadi.
apa yang di idamkan sepanjang bulan tanpa makan,
di relaikan ketika ini apa segala pendam itu.
barulah hati rasa puas.^^



CINCAI FRIED RICE ALA CARTE.
*sedap!akak masak.wpon cincai,4 kali aku tambah.=..=



AYAM GOLEK PEKAN NENAS BEREMPAH.
*wo!sodap jugak.tp bg aku xsetanding AYAM GOLEK SIMPANG RENGAM.superb!



SMALL APPLE DOUGHNUT & KUIH KELING.<-ehem!bkn aku bg name ni.-_-
*boleh tahan,tp aku xmkn sgt coz manissss..




BANANA JEMPUT'S
*marvelous!!!aku bg 9.99%.sodap!sbb......aku yg wat.haha!=.'=



SAMBAL HATI CINTA.
*perlu ke nama sebegini rupa?=..=
best!ibu masak terrrrbaik.^^



dan yg paling utama airnya....
KELASSSSS MAKCIK!!


RIBENA JUICE!!


keseluruhan bahagia.
kebiasaan bersahur tanpa nasi,
kini melihat nasi pada jam 4.30 am seperti melihat kucing sedang berdansa.
hanya mampu kelip kelip mata memandangnya.
ohhh..pejam celik pejam celik.Syawal hampir tiba.
namun perasaan raya belum tiba lagi.
mungkin esok baru sampai si perasaan.
kerana perjalanan pulang ke kampung pada waktu petang mula di rasai..
hey kampung dan nenek tersayang,...
esok kite berjumpa,melepas rindu di dada.^_^



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Chan berkata... BALAS

sedapnya!! :DD btw dah lme tak komen blog ni.. sorry, kebusyan lately. btw sy dah ada blog bru, blog chan chatters dah xguna :)

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Dr. Foxhehhe.so kembali ke blogger n rajin2 la drop komen kat cni ye.hik!oke,follow ur new blog already.^_^