Jumaat, 5 Ogos 2011

GIVEAWAY : WIRDA WARDA

ehhhhh...=..=


sape punya beg tertinggal kat entry aku ni.
lawa lawa.
ade tuan ke tak ni?
eh,bengang tol la aku kan!!
ni yg aku xsuke ni,
aku memang pantang kalau orang wat macam ni.
memang pantangtol kalau.......
ORANG WAT GA YG MANA HADIAH LAWA LAWA MACAM NI!!!
hahahahaha.
xmasal2 aku dah tertarik hati nak join.
GRAND PRIZE je dah dapat beg yg superb cantik!!
kalau saguhati lak dapat ape ek??tehee~~
nak join!nak join!nak join!

KLIK BANNER NAK JOIN.


nsem tol kan hadiah dia!!!
hala.....bestnye kalau dapat.
mesti aku dah nampak macam mak datin g kelas bawak bag awesome ni!
semua orang tengok terbeliak biji mata.
kyaaaa~~
ermmm...CIK WIRDA....
pilihlah CIK NOYIS menang GA ni.
CIK WIRDA la pempuan paling cantik,paling comel.,bersopan santun,berhemah n berwibawa yg penah noyis jumpe.
CIK WIRDA kasi noyis menang ea,ea,ea.^___^

abes da sesi membodek.
sekarang sesi nak menghasut kawan2 join GA ni.haaa~~


thanks a lot CIK WIRDA.^^


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: