Ahad, 7 Ogos 2011

CONTEST HARI RAYA (Tajaan DropletHouse)

assalammualaikum semua.
kalau musim durian sibuk makan durian.
kalau musim salji sibuk makan abc.
kalau musim apek,semua pot pet pot pet pasal Khairul Fahmi Che Mat.
tapi kalau aku xde kat semua musim tu.
aku ikut arus permodenan.
sekarang nga musim nak beraya.
so,aku memang nga mencari rezeki2 dengan masuk GA/CONTEST.
gagaggaggagaga.
kali ini aku nak masuk contest dari SHAFMECHY..


KLIK BANNER 4 JOIN.

yang seronoknye kan,kan,kan.
contest ni kau bole pilih hadiah yg kau nak.
penah ke ade contest mcm ni,xde kan..haaa
ibu cakap kalau ade rezeki depan mata xbole tolak,musuh jgn di cari.
so,aku rase ni rezeki RAYA aku tahun ni.
mane tahu kan aku ade luck!
ermm..kejap.

"Ya Allah,kurniakanlah tuah kepada diriku."

aminn~~~

ehem!!
so selepas membelek2 album di DROPLETHOUSE,
selaku penaja termasyur contest ni.
aku dah berminat dengan hadiah yg ni.



ehhhhh...
bukan!bukan!
bukan yg ni!ni CIK PENGANJUR.haha
maap2 cik penganjur.tehee~~


tapi yang ini....









yg ni baru betolll...

ahaks!!!
elegant dowh!seyes nampak glame gile!
kalau aku pakai ade nampak cam retis tak?
bole dok agak2 nye ngorat AARON AZIZ?haha.
alahai,kalau dapat ni seronok la kan...
bole aku bergaya dengan baju raya baru.
sesuai dah 2,maklumla tema raya aku tahun ni silver.
mesti sgt awesome klo match kan dengan beg ni kannnnnn!!!^_^
tapiiiii...
kalau nakkan beg yg superb awesome nih,
aku mestilah pertandingakn pic yg super gorgeous ni kan CIK SHAFMECHY.


sekitar gambar raya keluarga HAJI AMAT 2011.


all my uncle n aunt.


me n my crazy cousin.


the half number of haji amat's family.

KENANGAN PALING TERINDAH DALAM HIDUP.
sambutan Aidilfitri paling meriah.
tanpa di sangka.
tanpa di sedari.
detik itu merupakan Aidilfitri yg terakhir bersama RAJA hati kami.
atuk selamanya bersemadi di alam maya.
saat2 yang sangat bermakna.
tidak sedikit pon memori itu akan di lupuskan.
tersemat di hati selamanya.:)

tersentuh di hati.T.T
tanpa membuang masa,mari teruskan pengembaraan ini.
*ade kene mengena.=.=
korang tunggu apa lagi??
jom join reramai.
masih banyak lagi masa nak selak2 album DROPLETHOUSE.
aku tag mereka dehhh!



done!!
thank a lot CIK SHAFMECHY!!^^



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

4 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

shafmechy berkata... BALAS

uih..terkejut naik muka den kat situ..haha...okie..thanks join, gud luk =)

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@shafmechy hehehhe.saje je.oke,thanks n same2.:)

shafmechy berkata... BALAS

anda menang contest raya bersama shafmechy, hubungi sy di sha_fiq204@yahoo.com
bgtau no phone dan topup apa nak

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@shafmechy alhamdulillah!!!xsangke menang.hehe.thank a lot cik shafmechy!^^