Jumaat, 26 Ogos 2011

AWAL ASHARI BAGITAHU AKU DIA NAK KAWEN SCHA TAHUN DEPAN.TAHNIAH BRO!^^


awal:"mungkin tahun ni raya terakhir yg awal sambut secara solo dengan family dekat Subang"

aku:"tahniah bro!jangan lupa jemput noyis!haa"

awal:"xde hal la.awal xlupa kat noyis.hehe.scha kem salam."

*perbualan seterusnya di rahsiakan atas permintaan AWAL.


seyes,korang berdua memang match gile!^^
sama cantik sama padan.


scha,asal muka mintak kene cium ni.comel!haha.


ni lagi sorang.suke tau wat muke ala ala kiut.lempang kang.haha.


aku doakan korang berdua jodoh berpanjangan hingga ke akhir hayat.
aminn.....


dari awal sampai akhir,
aku tetap peminat AWAL ni.
secara tak langsung aku dah terminat jugak dekat awek dia SCHA.
the most couple yg so suwwweettt macam gula gula kapas.haha.
harap diorang dapat NAIK PELAMIN tahun depan.
totally aku suka!^^

*creadit to MYFRIENDS2U di atas berita anda.berita lanjut tentang AWAL&SCHA klik SINI.

jgn percaya dengan dialog semata mata.=..=



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

4 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

iyan shazlind berkata... BALAS

sweet couple :)

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@iyan shazlind YUP...SUWEETT Sangat2.^^

fara aieda berkata... BALAS

so shuwettt....hahaha

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@fara aieda suwettt kann.suke tau tengok 2 org ni.^^