Rabu, 10 Ogos 2011

Sweettwinz 1st GiveAway

comel kan mende alah ni!!
*sekadar gambar hiasa,tiada kene mengena ngan aktiviti yg bakal aku ceburi ini.


hye semua..
sekrang aku nga ade penyakit baru.
obses terhadap mende mende alah yg comel.
aku tak kira la ape sekalipon.
aku haruslah mendapatkannya.
so tadi selepas aktiviti moreh memenuhkan perot berlangsung,
pergi menatap blog blog catatan kawan seharian.
sekali terjumpe pulak menantang nsem lagi comel!!!
opkos berkaitan sanak saudara dengan mende alah yg kat atas sekali tadi.
*sila tekan cik domo aku kat bwh sebelah kanan 2 kalo mls nak scroll ke atas.=..=



secara tak langsungnya aku dah berminat nak sertai GA ni.
ini merupakan pestime GA dr CIK HANA.

KLIK BANNER 4 JOIN.


banner pon comel tau.='=
seyes aku macam nak menagis coz tengok mende mende alah ni comel sesangat.
tak tahan dah aku,
pretend to be oke,walhal rase nak pengsan.=..=

ni lagi satu.
haaaaaaaaaaaaaaaa~~
..............................................

*pengsan jap.

haduyai!!
comel lote kate tok.
asal la CIK HANA ni kretip sgt tangan tuh.
aku ni xpayah cakap la,
tangan kretep nak mati sampai nak jahit mende mende alah ni pon ketak ketak tangan.
eh...better korang g tengok la kat FANPAGE or BLOG sweetTWINz ni.
lagi banyak kot yang comel comel.
order weyyy...beli,bayo dan dapat satu!!
kompom kau puas hati!
memang kemas jahitan dia.
aku dah jatuh hati.^____^

harap harap boleh la menang ga ni.
bole tambah lagi koleksi barang2 comel.
di samping cik domo aku yang GANAS TAPI MANJA itu.
gagagagagagagagaga~~
thank a lot CIK HANA yang comelll!!^_^




sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: