Ahad, 15 Mei 2011

Le Beau Monde Giveaway

klik banner!!

eh...gambo ape tuh kat atas.
cam cantik jep.
ade necklace la.
ring bling2 la,silau mate.haa~~
ade baju cantik2,belt belit2,anting2.
hmmm...ape ni yek..
ooooooo...GA!!baru pasan.hahah!
aku JOIN!!
hamboi name,ala2 mexico.haha
*asal aku lebey excited?=.'=
oke2..suda..mari tgk syarat2 GA.

1. Follow blog Le Beau Monde dan Like page Le Beau Monde..DONE!!

2. Buat satu entry kat blog pasal giveaway ni.. tak payah panjang-panjang pon takpe..DONE JUA!!

3. Letak banner kat atas dalam entry korang, jangan lupa link ke blog ni..SUDAH2!!

4. WAJIB tag 3 orang kawan korang.. bagitau kat diorang yang diorang kena tag..



5. Tinggalkan link entry korang kat comment entry ni.. comment entry ni SAHAJA ok, lain tempat tak layan..JAP LAGI JUGAK!HAA~~

6. Tarikh tutup penyertaan ialah pukul 11.59 malam 29 MEI 2011 iaitu hari AHAD..
Hadiah hadiahnya..

hadiah adalah daripada Le Beau Monde, hadiah akan diberikan kepada 3 orang pemenang.. pemenang akan ditentukan dengan cabutan nombor.
Hadiah pertama : hadiah bernilai RM30++

Hadiah kedua : hadiah bernilai RM20++

Hadiah ketiga : hadiah bernilai RM10++

haa~~atenye xbes hah hadiahnye??eh,aku masuk bkn sbb hadiahnye je.tp sbb nak tmbh kenalan lagi la dlm blogger.*ceh,bajet aku popular.hik3.lgpon aku xde hape nak wat ari ni.so menjerumuskan diri dlm GA ni.mane tau rezeki aku lebey kan.lagipon stuff LE BEAU MONDE no cool babe!cantik2 belake.harga pon berpatutan.x caye?ko g page FB dia.klik SINI.SO,mari meramaikan jemaah.hehe.thanks cik LE BEAU MONDE!.^^

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: