Selasa, 31 Mei 2011

asleenda simple mimple GA

ASSALAMMUALAIKUM..
*xjwb dosa,aku xtanggong.

ni ape?
ape lagi GA.
ak maleh nak selindung2 dr korang.
sbb aku tau korang memang seadenye menyampah bile aku menjoinkan diri dgn GA.
hahaha.dulik la!
aku sukeeee~~~


nak join tekan banner.

aku rase ni GA paling mudah.
sbb kene tag sorang makhluk je.
setelah aku menggunakan pak cik random,
*perlu ke gune random?=.=
aku telah memilih seorang yg bertuah tok aku tag.
hahahahaha.<-ketawe org jht.
yg bertuah adelah.....


tahniah kepada anda.
aku memang excited ckt org nye.
cik kesya jgn pelik.bhaha!
so,
syarat2 GA adelah seperti berikut:

1) tampal banner GA di entry and di sidebar.Link kan.

2) entry MESTI bertajuk 'asleenda simple mimple GA'

3) tag sorang kawan..makesure kawan korang tau..

4) dah siap, tinggalkan link di entry ini yer..

5)letakkan gambar anda paling comel tahap gula2 kapas.


sekadar gambar hiasan.

oke!!semua done.
aku da ikot semua syarat2!!
aku harap aku bole menang.
sbb aku percaye yg muke aku da comel gile 2!haha.
2 adelah muke kucing yg mengade mintak simpati kat tuan dia,
so aku nga pujuk2 manje CIK ASLEENDA dgn muke innocent 2.
tok bg aku menang!haha.
bole ke CIK ASLEENDA? :D

P/S:Sila abaikan syarat yg ke lima,sbb aku reka sendiri.sekian.

mekasih cik asleenda!! ^^.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: